Klapisääretihendite vahetuse järel puudub tühikäik.
Peale kokkupanekut töötab mootor täpselt niipalju kui kiirenduspump bensiini ette lööb pedaali vajutusega, ehk lööb pöörded korraks ülesse ja ilma pedaalitallamiseta sureb lihtsalt välja.
Mootorit maha ei võtnud, eeemaldatud sai vaid karburaator (K-130), sisselaskekollektor ja tikkpoldid lahti keeratud ja plokikaasi kergitatud piisavalt, et mahuks "klapisääretihendeid" vahetama.
Üks asi, mis juhtus kiirustades kokkupanekul, mis võis klapimehanismis liiga teha, oli vasaku poole silindrite klapitõukurvarraste tagurpidi paigaldamine (nõgus pool nukkvõlli poole), millega jäid klapid irvakile ning töötasid ainult parema poole silindrid. Nüüdseks asi õigetpidi koos.
Ise kahtlustasin lisaõhusattumist sisselasketorustikku,kuid see sai ka eile suhteliselt (loe 95%) välistatud. Ja samas eelmiste mootorilammutamistega ülatoodud probleemi kokkupanekujärgselt ei esinenud.
On kellegil ideid, millises suunas peaks veaotsingutega minema?
Tühikäik puudub
-
- Posts: 15
- Joined: Mon Apr 06, 2009 5:45 pm
- Contact:
Tühikäik puudub
kaffel - 2 pauku 8 auku
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tühikäik puudub
Tere.
Lisaõhu sattumist kontrolli pihustades sisseleske torustikule ja karpa jalale eetrit, või muud sellist hästi põlevat kraami. Kui midagi ei muutu, siis lisaõhku ei võeta. Kõike seda muidugi tõõtava mootoriga.
Võta karpa maha ja puhasta ära, algosadeni iga viimne jubin. Tavaliselt aitab.
Kui sul on see elektroonilise viguriga K133, siis muidugi asi hullem, endal pole olnd, aga pidi pirtsakas olema.
Aga huvitav kust said sinna klapisääre tihendid- originaalis neid pole. Kas panid ise, või said juba sellisena mootori?
Lisaõhu sattumist kontrolli pihustades sisseleske torustikule ja karpa jalale eetrit, või muud sellist hästi põlevat kraami. Kui midagi ei muutu, siis lisaõhku ei võeta. Kõike seda muidugi tõõtava mootoriga.
Võta karpa maha ja puhasta ära, algosadeni iga viimne jubin. Tavaliselt aitab.
Kui sul on see elektroonilise viguriga K133, siis muidugi asi hullem, endal pole olnd, aga pidi pirtsakas olema.
Aga huvitav kust said sinna klapisääre tihendid- originaalis neid pole. Kas panid ise, või said juba sellisena mootori?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tühikäik puudub
Propaan ka hea asi sisselaske lekete ostsimiseks.
Aga klapivahed ikka paigas ja silindrites surved olemas?
Klapisääretihendite alla vast siis ikka mõeldud tõukurvarraste torude tihendeid?
Viga võib ka muidugi karpas olla. Kiirenduspump anna kütust peale teisest kanalist ja põhikanal võib umbes olla kui ei taha ilma pumpamata käia. Viga tundub igatahes karburaatoris olevat.
Aga klapivahed ikka paigas ja silindrites surved olemas?
Klapisääretihendite alla vast siis ikka mõeldud tõukurvarraste torude tihendeid?
Viga võib ka muidugi karpas olla. Kiirenduspump anna kütust peale teisest kanalist ja põhikanal võib umbes olla kui ei taha ilma pumpamata käia. Viga tundub igatahes karburaatoris olevat.
-
- Posts: 15
- Joined: Mon Apr 06, 2009 5:45 pm
- Contact:
Re: Tühikäik puudub
Jah ... klapid said eelmine suvi paika sohveldatud, kuid nüüd selle ühe poole tõukurvarraste vale asetusega oli klapitõus suurem ning võis klapiservad ja kolvid kokku viia omavahel (kuigi kolinat kuulda polnud käivitamisel)
Võimalik oleks ka proovida ühte kasutamata K-125-te, kas kasutamata karburaator nõuab kõvasti seadistamist, või on need enamvähem paika keeratud juba tehases?
Tervitused,
Võimalik oleks ka proovida ühte kasutamata K-125-te, kas kasutamata karburaator nõuab kõvasti seadistamist, või on need enamvähem paika keeratud juba tehases?
Tervitused,
kaffel - 2 pauku 8 auku
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 8 guests