Mootor tänapäevaseks

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
Posts: 198
Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by sapikafänn »

Tundub, et pooltel on see Pärnu sõit nagu mingi test sõit. Kaasa arvatud minul.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Nojah. Mul masin kuus kuud seisnud ja kokku panemine jäi viimasele minutile seega pole olnud aega teste teha.

Täna Pärnusse rada tegema ja alguses mõtlesin sapikaga minna kuid mõned asjad tahavad veel sättimist saada seega seekord siiski tavaliikuriga.

Mõni õhtu saab vast testsõitu teha kuid 50+ km ikka sõitu korraga ei tule.


Ei tea kas on viisakas teha ennustust mitu autot probleemideta kohale ja tagasi jõuab. :twisted:
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Mõned muutused on toimunud.

EDIS-e eemaldasin ja Meqasquirti tegin ümber nii, et süüde ka puhtalt MS juhitud (enne tegi seda EDIS).

Lisaks paigaldasin lisaks ühe rõhuanduri, et saaks teada reaalajas õhurõhku. Enne võeti väärtus süüte sisse keeramisel aga nüüd kontrollitakse pidevalt. Vajalik see just pikematel sõitudel kus õhurõhk muutub sõidu jooksul (mäed jms). Kui jätkaks vanaviisi siis oleks segu paigast või peaks pidevalt "restarti" tegema.

Lisaks sai lisatud valmidus tühikäiguklapi juhtimiseks, et saaks olenemata tingimustest hoida soovitud pöördeid. Klappi veel küljes pole.

Jahutuse poolelt eemaldasin arvutiventilaatorid ja paigaldasin kunagi ostetud 80W ventika. Parima sobivuse huvides tegin ventikale uue koja puidust. Aga ei ole ikkagi selle jahutusvõimekusega rahul ja peaks veel midagi muutma. Mõtlesin ka reisi ajaks originaalradika tagasi panemisest.
Zazcar
Posts: 23
Joined: Sun Jun 12, 2016 8:52 pm
Maakond: Tartumaa
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by Zazcar »

Kas Map andur ei saa selle tooga hakkama?
Zaz tyypi autode hooldus ja remont Tartus.5097478.
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
Posts: 198
Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by sapikafänn »

Zazcar wrote:Kas Map andur ei saa selle tooga hakkama?
Map andur mõõdab sisselaske kollektoris rõhku. Sealne rõhk sõltub sellel mootoril gaasipedaali asendist(seguklapi avatuse asendist). Õhurõhuandur on eraldi, mis mõõdab ainult õhurõhku. Nende andmed täiesti erinevad.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Lugesin meenutamise mõttes teema algusest lõpuni läbi. Kohati oli päris naljakas. Kevadeks tahan valmis teha uue mootori ehk siis versioon kaks.

Varem olin v2 nimetanud turboga mootoriks kuid nii see ikkagi olema ei saa.

Mootori ehitan nullist üles ja püüan kaasa võtta ennast tõestanud ideed kuid tehes neid professionaalsemalt. Ja need asjad mis puudulikud olnud saavad ümber tehtud. Praegune porr tuleb ikkagi elegantsemaks muuta.

Uue hooaja alguses võiks juba uus mootor peal olla. Vaja ju ikkagi Odessas ära käia ja mitte teepeal katki minna. 8)

Plaanid on suured ja kuna töötav mootor siiski hetkel peal siis vist kiirustama ei pea ning järeleandmisi tegema. Aga elame näeme.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Plaanisin seda muudatust teha uue mootoriga kuid täna sain vastu näppe ja sain aru, et tuleb ikka praegusele mootorile ka rakendada.

Teadupärast on mul "jahutusvedeliku" temperatuurianduri silindripea sees otsaga karterigaaside käes. Ehk siis see temperatuur seal on ikka üsna umbmäärane.

Tänan väljas kerge miinus ja panin auto tööle, veidi tiksus ja siis panin seisma. Veerand tundi hiljem käivitades tööle ei saanud. Mootor oli juba saavutanud oma algse temperatuuri kuid sees oli temperatuur kõrgem. Andur näitas 30 kraadi ja loomulikult anti koheselt liiga vähe kütust peale.

Plaan panna silindipea külge väljapoole küünla lähedusse poldiga andur kinni.
Idee tuli siit: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic ... d#p1201166
79696030_sml.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests