Veljed

Tahad teada midagi kere kohta?
Post Reply
meelis
Posts: 101
Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
Contact:

Veljed

Post by meelis »

niisiis kuna mu zazi veljed on ka suht roostes ja plaanin need korda teha, siis tekkisid mul poes värvi ja värvieemaldus tarbeid valides paar küsimust. kui enamvähem korralikku tulemust tahan, siis kas kruntimine on ka velgedel vajalik? kuidas keegi teinud on ja mis tulemuse saanud? esialgu ostsin mõned puhastamiseks trelli otsa käivad traatharjad ja paar purki hammerit'i. pmst nagu ma aru saand olen, siis see hammerit peaks suht hea asi olema metallile (või olen ma lootusetult reklaami ohvriks langend). ühesõnaga kas enne värvimist peaks mingi vahendiga kuidagi töötlema velgi, et nad uuesti roostetama ei hakkaks, või piisab sellest, et teen lihtsalt korralikult puhtaks ja lasen värvi peale?

meelis
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by marek »

Hammerate siiski reklaamitrikk. Mina lasen oma veljed aravatavasti liivapritsiga puhastada, siis roostemuundur peale, terasharjaga puhtaks ja suvaline värv peale.
Image
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Jossu »

njah, liivaprits suht krirves, üks velg vististi ca 200,- , ise võtan küll vast traatharjaga, siis buvanol nt ja värv selga
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Kadari
Posts: 4
Joined: Mon Feb 05, 2007 3:54 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Kadari »

Ise lasin kah trelli harjaga puhtaks. Kasutasin kahte erinevat harja. Kuna vene värv suht kehvake, siis tuli päris lõbusalt maha. Ühe velje peale kulus umbes tund, lasin täitsa haljaks mõlemalt poolt. Siis krunt ja selga mingi veoauto värv kõige krooniks. Pidi tugevam olema kui sõiduauto värv.
Hammerite´i ei soovitatud üldse auto juures kasutada.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by marek »

Väljednasin end enne valesti, liivaprits on jh kallis, aga haavliprits mitu korda odavam ja velgedele käib küll. Traatharjaga ei saa igaltpoolt ****a kätte ja jube kaua aega võtab.
Image
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Jossu »

marek kirjutas:
Väljednasin end enne valesti, liivaprits on jh kallis, aga haavliprits mitu korda odavam ja velgedele käib küll. Traatharjaga ei saa igaltpoolt ****a kätte ja jube kaua aega võtab.
sapika veljelt saab ilusti kätte, mõnel valukal aga kindlasti mitte...
haavliprits aga sööb kõvasti metalli...et pärast pead veel velges pahteldama hakkama
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
juliusw
Posts: 141
Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by juliusw »

ise puhastasin/puhastan siiamaani;) endal velgesid relakaga(traathari otsas) võtab kohe päris kiiresti haljaks;)
zaz 968M
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Zetec »

Velg alt ära, kerge matistamine, sadolin selga. Siiamaani pandavad :D aga ega sõitnud kah pole.

Või siis kõigenormaalsem on ikkagi liivaprits-krunt-värv.

Mine noh jossuke oma 200eeku velg liivapritsis :D Hind kordades väiksem.
Dizze
Posts: 93
Joined: Mon Dec 04, 2006 7:21 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Dizze »

Karjakülas kuskil tehakse ka velgi, mul isa pidi sinna viima läbi tutvuse saab tasuta aga seal on võimalik! :)
[b]Ao Vaida
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]

Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
urmas
Posts: 33
Joined: Sat Dec 09, 2006 9:37 am
Contact:

RE: Veljed

Post by urmas »

meelis kirjutas:
kui enamvähem korralikku tulemust tahan, siis kas kruntimine on ka velgedel vajalik? meelis
Mis otstarve on kruntvärvil? -Et luua kontaktpind metalli ja kattevärvi vahel.

Pakuks välja:
1.veljed liivapritsi all puhtaks. (Kas teenusena või osta Tevalost 100- eeku maksev prits ja teha ise. Hiljem läheb kindlasti seda pritsi vaja kui autot edasi teha. Et investeering ei ole mitte mõtetu.)
2.Terasharjaga eemaldada metalli sisse jäänud liivaterad.
3. Krunt. (Kui on kasutatud tööstuslikku liivapritsi või leidub sügavamaid roostekohti võib panna täitekrunti. Põhjatuid kraatreid velgedes, võiks enne kruntimist pahteldada mingi tugevama pahtliga)
4. Kattevärv
torm
Posts: 2
Joined: Wed Oct 03, 2007 4:29 pm
Contact:

RE: Kas sapakale l2hvad alla?

Post by torm »

Olen suht võhik.
Kas sapikale l2hvad alla ka teised veljed või ainult sapika enda omad?
Ja kuidas rehvidega on??
:D
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Jossu »

no sapikal on nii spetsiifiline keskava et ega mõne muu igapäeva sõiduki omasi sinna suht raske aretada( muidugi kui vaheplaat teha, aga esirataste puhul see suht raskendatud), rehvid on enamasti ikka õhukummiga...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
katk
Posts: 213
Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by katk »

Jossu kirjutas: rehvid on enamasti ikka õhukummiga...
Ma arvan, et runflat rehve sel ajal jah polnud ja antud juhul on mõeldud praeguste rehvide sobivust. Vastus sellele oleks siis, et leidub küll kaasaegseid rehve ka (mul olid nokian lamellid nt talvel all) ja hetkel ka kaks nõukaaegset tutikat rehvi olemas (huvi korral võin ka maha müüa)
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by Jossu »

sigulli rehve pannakse sinna alla, jagatakse 100 eeku tükk suht sagedasti...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Veljed

Post by madis1080 »

mul pandiesimesed ilma lohvita;) öeldi et sapika vlg väga hea selleks
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests