sapikas kabrioks

Tahad teada midagi kere kohta?
Post Reply
heiaheia
Posts: 2
Joined: Wed Aug 25, 2010 11:35 pm
Contact:

sapikas kabrioks

Post by heiaheia »

Tervist,

tuli plaan 968m kabrioletiks teha. on keegi sellist asja teinud ja oskab natuke nõuga abiks olla? nimelt: kuidas kere ära tugevndada ja mis materjali selleks kasutada? kas ümberehitatuna oleks seda väga raske arvele saada?
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: sapikas kabrioks

Post by Jossu »

uuri härra Leivategija projekte, tal üks täiesti valminud...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: sapikas kabrioks

Post by Sapi-Vana »

Sapika kere sellisel kujul ei ole legaalseks kabrioletiks tehtav. Asi käib nii, et kere järgi ehitatakse kanderaam, millele laotakse sillad, mootor ja kere. Kanderaami tegemine ja auto keregabariitide muutmine käib ARKist saadud ühekordse loa alusel ning ARKi spetsialistide kontrollimisel.

Usu, kõige odavam lõbu on mõttest loobuda.

Aga kui kabrioks tegemiseks läheb ja kabrio ei saa sapikast lihtsalt relaka abil, siis pigem võta tõesti ühendust Mati Leivategijaga, vii tema kätte oma sapikas ja maksa talle vastav teenus kinni - saad parima hinnaga toimiva lahenduse. Odav see olema ei saa, aga see on igal juhul odavam kui ise tegema hakata. Broneeri asja heaks igaks juhuks 50 000 eeku...või siis 3500 eurot. Alla selle ei lähe kohe kindlasti mitte, sest tööd selle asja kallal on pehmelt öeldes kõvasti.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
nymmik
Posts: 71
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 am
Contact:

RE: sapikas kabrioks

Post by nymmik »

Sapi-Vana kirjutas:
Sapika kere sellisel kujul ei ole legaalseks kabrioletiks tehtav. Asi käib nii, et kere järgi ehitatakse kanderaam, millele laotakse sillad, mootor ja kere. Kanderaami tegemine ja auto keregabariitide muutmine käib ARKist saadud ühekordse loa alusel ning ARKi spetsialistide kontrollimisel.

Usu, kõige odavam lõbu on mõttest loobuda.

Aga kui kabrioks tegemiseks läheb ja kabrio ei saa sapikast lihtsalt relaka abil, siis pigem võta tõesti ühendust Mati Leivategijaga, vii tema kätte oma sapikas ja maksa talle vastav teenus kinni - saad parima hinnaga toimiva lahenduse. Odav see olema ei saa, aga see on igal juhul odavam kui ise tegema hakata. Broneeri asja heaks igaks juhuks 50 000 eeku...või siis 3500 eurot. Alla selle ei lähe kohe kindlasti mitte, sest tööd selle asja kallal on pehmelt öeldes kõvasti.
see raami ehitamine on ikka jura jutt. jah võib nii teha aga tavalise kandevkere saab suht lihtsalt modida ringi et katus maha võtta.
Selleks pannakse uksekarpidessa 4kant talad sisse ja tugevdadatke kesktunnelit ja diagonaal väändumist.
Eestis on nõue turvakaarele, ilma selleta ei saa.
Alustada tuleb kõigepealt ARK ümberehitusloa taotlusest, esitades eskiisid kuidas katuse maha võtad ja kuidas tugevdad.
Siis ehitad ja teed palju pilte ja oled ametnikuga kontaktis, näe tegin nii.
Lõpuks näitad auto ette ja viiakse märkmed passi sisse.

Image
Image
Image
ZAZ 965AE
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
heiaheia
Posts: 2
Joined: Wed Aug 25, 2010 11:35 pm
Contact:

RE: sapikas kabrioks

Post by heiaheia »

tänud info eest. eks katsun kõigepealt auto tip-top korda teha ja siis vaatab edasi. 50 tonni sinna alla panna ja raamiehitust teostada küll ei taha, aga kui saab ka ilma, siis võib asi isegi teoks saada.
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: sapikas kabrioks

Post by sapikalist »

Kas see on nüüd kyll minu asi öelda aga minu arvates on sapikas kõige ilusam just originaalina muidugi kabriona on kah täitsa kõbus aga neid tuleks ikka hoida originaalis.Aga eks see ole ikka igaühe enda otsustada mis ta oma sapikaga teeb.Peaasi et vanarauda ei vii:D
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests