ZAZ 968M 1987 1,3 "Romantika"

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by Jossu »

Kena masin,
aaga... kas sapakal oli kindlustus kehtiv siis kui pooliku käruga vedasid seda?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
XCX
Posts: 45
Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by XCX »

Kusjuures huumor oligi see, et kindlustust loomulikult polnud, aga politseinikud kohalikud rakverest seda ei teadnud, et peab olema ilmselt..
Üsna juhmad olid nad üldse, kõigepealt sai antud käru dokumendid siis auto omad ja auto omade peale küsisid nad mis need on.. Siis küsisid ZAZ dokumente kuna tahes tahtmata võib jääda mulje, et see on varastatud kui kulgeda sellega kell 4 neljapäeva öösel mööda maanteed...

Rääkimata sellest, et kärul vahepeal üks tuli kah ei toiminud, aga õnneks sel hetkel kui kinni peeti toimis.. Kinnipidamise põhjus oli, et ohukolmnurka polnud taga, panime sinna ühe punase taskulambi ainult siis panime ka kolmnurga ja tegime härradega suitsu ning sõitsime edasi..
Tln piiril olid juba uued konstaablid, keda asi huvitas, kuid nemad kinni ei pidanud vaid sõitsid järgi ainult...
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by Jossu »

njaa, aga mis huvitav mootor seal peal on?
1,3 L?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
XCX
Posts: 45
Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by XCX »

Ise kah imestan: ma ei ole väga kodus ZAZ teemaga alles üritan end kurssi viia kõigega. Niipalju kui uurinud olen on vist 0,9 olemas ja 1.0 ja 1.3 või eksin ?

Igatahes 2 sumpsi on originaalis mul ja olen ühte linnapeal veel näinud millel 2 sumpsi..
Kusjuures kw on 42 passis.. Muidu vist miski 30 ringis ?
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by Jossu »

sul ikka pahasti midagi, originaalis oli vanematel 0,9 ja uuematel(nagu ka sul) 968m-idel 1,2. Peaks sinu masinal mootor olema 40hj ja 30kw, paari kilovatiseid erinevusi võis olla, küll mitte kümne võrra...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
XCX
Posts: 45
Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by XCX »

Siis ma ei tea krt..

Aga kuidas see kahe sumpsi teema on ? Uuematel siis ?
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by Jossu »

ei, vanematel just. Tee mootorist pilti, saab kohe asjast sotti...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
XCX
Posts: 45
Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by XCX »

Ehk saad miskit aimu siit:

Image
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by Jossu »

tavapärane 968m-i mootor ehk 1,2 l ja ca 30kw
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Purka69
Posts: 207
Joined: Mon Jun 04, 2007 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 "XCX"

Post by Purka69 »

Naabrimehel on ka 968m millel on kaks summutit all. Aga jällegi oli ka minu kunagisel 968a'l kaks summutit.
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, siis mõtled et miks Sa seda ei kasutanud.
XCX
Posts: 45
Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 Romantika "XCX"

Post by XCX »

Selge..

Just vaatasin klubist tulles laupäeva öösel ühte seisvat samasugust, millel kah kaks sumpsi ja krt üks sumps oli lühem täpselt nii nagu mul.. Kas see oli normaalne möödalask tehase poolt siis ? :D
[b]ZAZ 968M '87 "Romantika"[/b]

[url]http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=964[/url]
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 Romantika "XCX"

Post by Jossu »

ei, silindrid pole ju kõrvuti, seega leegitorud on silindrivõrra nihkes....
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
XCX
Posts: 45
Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 Romantika "XCX"

Post by XCX »

Jälle natuke targem...
Olen selgeks ka saanud selle, et katuseraam sellele on üsna nõutud kaup..
Kuskil kuulsin, et mosse või lada katuseraam pidi kah minema.. Vastab see jutt tõele ?
[b]ZAZ 968M '87 "Romantika"[/b]

[url]http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=964[/url]
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 Romantika "XCX"

Post by Jossu »

ikka sobivad...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
krister
Posts: 55
Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
Contact:

RE: ZAZ 968M 1987 1,3 Romantika "XCX"

Post by krister »

XCX kirjutas:
Selge..

Just vaatasin klubist tulles laupäeva öösel ühte seisvat samasugust, millel kah kaks sumpsi ja krt üks sumps oli lühem täpselt nii nagu mul.. Kas see oli normaalne möödalask tehase poolt siis ? :D
Tere!

Tehases paigaldati alati ühepütiseid summuteid.

Image

vt. ka varuosakataloog internetis:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idmark=6&atype=0
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests