Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Mingid rally stiilis kleepsud ka tulevad??
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
ei
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
täna saime taas sädeme, sellega seoses ka mootori tööle... tühikäigul küll ei käi, kuid töötab siiski...
parema tagarattaga jama, piduritoru tagumise kolmikuni vaja vahetada, pipardab teine, uue toru otsal suutsime juba keerme maha keerata...homme jälle uut toru vaja ja ehks saab ka pidurid kokku...
parema tagarattaga jama, piduritoru tagumise kolmikuni vaja vahetada, pipardab teine, uue toru otsal suutsime juba keerme maha keerata...homme jälle uut toru vaja ja ehks saab ka pidurid kokku...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Täna sain masinaga lõpuks garaazist välja, tegin paar tiiru.
Ilm oli lumine, jube lõbus oli, missest, et pidureid polnud aga see selleks.
Tühikäigul käia veel hästi ei taha, kõrgematel tuuridel aga käib ilusti.
Lisaks on veel üks tagumine piduritoru puudu, peale selle oleksid pidurid koos.
kere on must, õliseid näpujägi täis + veel kleepsudest jäänud liim...tegelik mulje on päris 3+;)
Ilm oli lumine, jube lõbus oli, missest, et pidureid polnud aga see selleks.
Tühikäigul käia veel hästi ei taha, kõrgematel tuuridel aga käib ilusti.
Lisaks on veel üks tagumine piduritoru puudu, peale selle oleksid pidurid koos.
kere on must, õliseid näpujägi täis + veel kleepsudest jäänud liim...tegelik mulje on päris 3+;)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Sapakas sai hakkas täna pidurdama...
kiiremaid ringe lumiselt teel tehes, oli piduritega kohe kuidagi turvalisem tunne...
Elektrisüsteemi sai ka sätitud, pool kaitsmekarpi sai juba õieti külge pandud...
kiiremaid ringe lumiselt teel tehes, oli piduritega kohe kuidagi turvalisem tunne...
Elektrisüsteemi sai ka sätitud, pool kaitsmekarpi sai juba õieti külge pandud...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 39
- Joined: Thu Nov 06, 2008 9:26 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Kuda sapikas ka talvel kurvides on? otse ei taha minna?
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
praeguste ilmadega teeb mis tahab...
täna jändasin siis elektrisüsteemiga.
Suht nässus on kõik, miskit inva süsteemi pool peal+ pool on tavapärase oma. Peapistikuid on kaks ning ühel on pooled juhtmed ühendamata ning teisel on teised pooled juthmed ühendamata. Pole ime et miskit fungata ei tahtnud. Kuna kogemusi, aega ega viitsimist polnud siis ei hakand üldse sitaga jantima.
Pidurid isegi olid oma seisukoha säilitanud(enamvähem)
Siduripeapump lekib:)
Mootor ei taha enam üldsegi mitte eriti käia jms sitajamad selle masinaga.
täna jändasin siis elektrisüsteemiga.
Suht nässus on kõik, miskit inva süsteemi pool peal+ pool on tavapärase oma. Peapistikuid on kaks ning ühel on pooled juhtmed ühendamata ning teisel on teised pooled juthmed ühendamata. Pole ime et miskit fungata ei tahtnud. Kuna kogemusi, aega ega viitsimist polnud siis ei hakand üldse sitaga jantima.
Pidurid isegi olid oma seisukoha säilitanud(enamvähem)
Siduripeapump lekib:)
Mootor ei taha enam üldsegi mitte eriti käia jms sitajamad selle masinaga.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Mootori sain ühtlaselt tööle, missest et vähe kõrgematel pööretel, kuid käib vähemalt.
Trummlid võtsin kontrolli mõttes maha ja ennäe, üks tagumine ''uus'' piduripeapump lekib. Sinna panin remonditud vana tagasi ja vähemalt preagu pidas. Õhutasime korralikult, testida pidurite ühtsust väga pole olnud võimalik, liiga libe...
Elektrisüsteem-oioioi... rooli kangisüsteemi panin uue, kuna juhtmekibult katet eemaldades leidsin väikse tülitekitaja(pooled juhtmed on puruks ja ühendamata). Egas midagi, võtsin teise, panin külge, kuid vigu ei lahenenud. Korra sain isegi paremalt poolt ohutuled ka põlema/vilkuma, kuid ka see oli vaid korraks:)
Trummlid võtsin kontrolli mõttes maha ja ennäe, üks tagumine ''uus'' piduripeapump lekib. Sinna panin remonditud vana tagasi ja vähemalt preagu pidas. Õhutasime korralikult, testida pidurite ühtsust väga pole olnud võimalik, liiga libe...
Elektrisüsteem-oioioi... rooli kangisüsteemi panin uue, kuna juhtmekibult katet eemaldades leidsin väikse tülitekitaja(pooled juhtmed on puruks ja ühendamata). Egas midagi, võtsin teise, panin külge, kuid vigu ei lahenenud. Korra sain isegi paremalt poolt ohutuled ka põlema/vilkuma, kuid ka see oli vaid korraks:)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Sõiduauto juures saad pidureid tsekkida ka tellistega. Kässar peale ja ratas üles. Tellis astmeks alla (mitte otse ratta alla, vaid sedasi, et masin ise ilma pidurita sellelt ise alla vajuks), kindlasti siis seda pikemat külge pidi (mingi 12 cm). Nüüd tõstad teise sama telje ratta tungiga üles. Kui nüüd kässar maha võtta ja jalgpidur peale jätta ja masin ikka veel tellistel kõõlub, siis on pidurid liigagi head sapika kohta.
Kui masin teise ratta tõstmise ajal ajal ise "maha astub", siis pidureid ei ole. Isegi mitte sapika jaoks.
See tähendab siis, et kogu aktsiooni ajal on üks tegelane roolis ja enamuse osa ajast jalg on piduril. Testimise ajal lastakse kässar lahti.
Sedasi saad esisilla ja tagasilla juures kõige lihtsamalt teada, milline ratas libiseb.
Kui masin teise ratta tõstmise ajal ajal ise "maha astub", siis pidureid ei ole. Isegi mitte sapika jaoks.
See tähendab siis, et kogu aktsiooni ajal on üks tegelane roolis ja enamuse osa ajast jalg on piduril. Testimise ajal lastakse kässar lahti.
Sedasi saad esisilla ja tagasilla juures kõige lihtsamalt teada, milline ratas libiseb.
Last edited by Sapi-Vana on Sun Jan 25, 2009 10:15 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Nonii... Mismesiistegime.?.
Sain Mardi appi ning oi-oi, mis me tehtud saime...?...
Elektrisüsteem-95-99% korras, tagurpidikäigu tulesi pole ning protsendis arvestasin veel ka mõnda tekkivat viga. Tuled olemas, laadimine olemas :P:P
Lähipäevadel armatuur kokku, väheke mootorit häälestada, esisillale kiire/odav remont, korralik puhastus ja ülevaatusele.
Lubati homme ka normaalsed rehvi alla panda...
Ikkagi, see kõik juhtus tänu Mardile,
sügavad kummardused sulle...
Sain Mardi appi ning oi-oi, mis me tehtud saime...?...
Elektrisüsteem-95-99% korras, tagurpidikäigu tulesi pole ning protsendis arvestasin veel ka mõnda tekkivat viga. Tuled olemas, laadimine olemas :P:P
Lähipäevadel armatuur kokku, väheke mootorit häälestada, esisillale kiire/odav remont, korralik puhastus ja ülevaatusele.
Lubati homme ka normaalsed rehvi alla panda...
Ikkagi, see kõik juhtus tänu Mardile,
sügavad kummardused sulle...
Last edited by Jossu on Sun Jan 25, 2009 8:18 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Mis sa siin kummardad, mine lao parem homme masin kokku. Aga lisaks siia omapoolse kommentaari ka tegemistest kuna postitus stiilis katki oli, a nüüd tegin kõik korda ei ole "kaaskannatajatele" kuigipalju abiks.
Lähituled olid näiteks sellepärast kadunud et kaitsmepesad olid oksüdeerunud ja tahtsid liivapaberiga lähemat tutvust teha.
Piduritulede põhi diagnostika käis nii et juhtmejupiga armatuuris olevale pidurite kontroll lambile pinge peale. Sealt läheb otse juhe taha tuledesse. Selle liigutuse peale süttis ainult 1 lisa pidurituli. originaalid olid mõlemad pimedad. Selge, tulede mass kehva.
968m -i tagatuled on eriliste joomatuuride ajal konstrueeritud. Kõik muu kena aga massi latt mis kõikidesse pirnipesadesse massi peaks viima on vasest, pirnipesade needid aga alumiiniumist. Vask ja alumiinium koos, natuke niiskust ja voolu ka läbi lasta ja saab sellise kompoti keemilist reaktsiooni et igal juhul kaob elektriühendus.
Puurisime needid välja, asendasime poltide ja mutritega. Vähemalt see koht peaks igavene olema nüüd.
Edasi katsetasime juba piduri peapumba otsas oleva lülitiga. kui otse akupealt sinna voolu anda siis asi toimis. Järelikult lüliti korras aga sinna ei tule voolu peale. Veidi juhtmete otsimist, klemmide nühkimist ja jälle asi korras.
Laadimisega esimene loomkatse- genekale otse ergutus peale ilma releeta- tester näitas korraks mingit jama, aga igaljuhul mitte akupinge tõusu. Ühesõnaga genekas ise tuksis. Nagu hiljem mõõtes selgus 1 dioodidest lühises, võibolla veel midagi aga kuna oli võtta järgmine gene siis lähemalt süvenema ei hakanud. Ah jaa, ergutuse releest pole mittemidagi kasu kui ühe klemmi alla on pandud ergutuse ots ja sinna klemmi alla kust süüte sees olemise ajal 12V olema peaks hoopis mass. Uue gene ja õigesti veetud juhtmetega tekkis ka laadimine.
Nagu täna selgus ei ole karpat vaja maha võtta geneka vahetamiseks. Piisab ainult plekkide natuke kergitamisest. Ülemise rihmaratta otsast mutri saab kõigeparemini kätte kui 1 seltsimees pigistab geneka rihma keskelt kokku nii kõvasti kui jõuab ja teine koputab kuvaldaga mõõdukalt mutrivõtit mis otsapidi mutri otsas on.
Peale panna on rihma kõige mugavam nii et kõigepealt ilma rihmata ülemine rihmaratas kokku laduda, siis rihm ülemise ratta peale, niipalju kui läheb alumisele kah ja siis vändaga mootorit keerates saab rihma ka hetkega peale.
Midagi natuke tegime vist veel aga hetkel ei tule meelde.
Lähituled olid näiteks sellepärast kadunud et kaitsmepesad olid oksüdeerunud ja tahtsid liivapaberiga lähemat tutvust teha.
Piduritulede põhi diagnostika käis nii et juhtmejupiga armatuuris olevale pidurite kontroll lambile pinge peale. Sealt läheb otse juhe taha tuledesse. Selle liigutuse peale süttis ainult 1 lisa pidurituli. originaalid olid mõlemad pimedad. Selge, tulede mass kehva.
968m -i tagatuled on eriliste joomatuuride ajal konstrueeritud. Kõik muu kena aga massi latt mis kõikidesse pirnipesadesse massi peaks viima on vasest, pirnipesade needid aga alumiiniumist. Vask ja alumiinium koos, natuke niiskust ja voolu ka läbi lasta ja saab sellise kompoti keemilist reaktsiooni et igal juhul kaob elektriühendus.
Puurisime needid välja, asendasime poltide ja mutritega. Vähemalt see koht peaks igavene olema nüüd.
Edasi katsetasime juba piduri peapumba otsas oleva lülitiga. kui otse akupealt sinna voolu anda siis asi toimis. Järelikult lüliti korras aga sinna ei tule voolu peale. Veidi juhtmete otsimist, klemmide nühkimist ja jälle asi korras.
Laadimisega esimene loomkatse- genekale otse ergutus peale ilma releeta- tester näitas korraks mingit jama, aga igaljuhul mitte akupinge tõusu. Ühesõnaga genekas ise tuksis. Nagu hiljem mõõtes selgus 1 dioodidest lühises, võibolla veel midagi aga kuna oli võtta järgmine gene siis lähemalt süvenema ei hakanud. Ah jaa, ergutuse releest pole mittemidagi kasu kui ühe klemmi alla on pandud ergutuse ots ja sinna klemmi alla kust süüte sees olemise ajal 12V olema peaks hoopis mass. Uue gene ja õigesti veetud juhtmetega tekkis ka laadimine.
Nagu täna selgus ei ole karpat vaja maha võtta geneka vahetamiseks. Piisab ainult plekkide natuke kergitamisest. Ülemise rihmaratta otsast mutri saab kõigeparemini kätte kui 1 seltsimees pigistab geneka rihma keskelt kokku nii kõvasti kui jõuab ja teine koputab kuvaldaga mõõdukalt mutrivõtit mis otsapidi mutri otsas on.
Peale panna on rihma kõige mugavam nii et kõigepealt ilma rihmata ülemine rihmaratas kokku laduda, siis rihm ülemise ratta peale, niipalju kui läheb alumisele kah ja siis vändaga mootorit keerates saab rihma ka hetkega peale.
Midagi natuke tegime vist veel aga hetkel ei tule meelde.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 22
- Joined: Sun Aug 05, 2007 10:18 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Soojendus ka töötab teil?
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
veel mitte, küttepump taha ühendamata...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 5
- Joined: Mon Jan 26, 2009 7:35 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 968m ''Talveralli'' eri
Masinale uus värv ka tuleb?? [small]srry kui kuskil kirjas oli...[/small]
Müüa/vahetada minsk 125cc auto või raha vastu!
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 7 guests