Kalle 3A3-966B 72'

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Tere klubi rahvas! Suur sula on käes(vähemalt päevasel ajal) ja hooaeg on kohe kohe algamas, sapikad pestakse talvisest garaazitolmust puhtaks ja aetakse õue. Isegi tahaks sapperi selleks suveks sõidukorda seada. Homme siis, kui kõik ootuspäraselt läheb tuleb masinaparki juurde kaks 968M-i. Seisukord otsustab kas lähevad lihtsalt doonoriteks või saab sõita ka, kui ükski vähemalt korralik on , tuleb stock masin sellest, kõik nii originaal kui võimalik.
Kohtumine ja masinate üle vaatamine sai omanikuga kokku lepitud homme hommikuks kell 11, ost-müük lepingu blanketid ja 350EURi kaasa. :) Miks osta tahan? sealt saab lõpuks kauaoodatud dokumendid minu sapikale. Saan legaalselt maanteid vallutama hakata. Üks homne sapikas on arvel, eesti dokumendid ja puudu ainult TÜV(2 aastat seisnud nagu aru sain) ja kindlustus. Teisel dokud puuduvad. Homme täpsustan kas läks nii kõik nagu lootsin. ;)
Image
Image
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by sapikalist »

Noh kuidas siis läks?Kas sa asud Abjas?Ise ka sealt lähedalt :D
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

sapikalist wrote:Noh kuidas siis läks?Kas sa asud Abjas?Ise ka sealt lähedalt :D
Pilte ei jõudnud teha, nii kiire hakkas, kuna läksime Mõisaküalast edasi Lätti rallikrossile. Aga mul on kaks sapikat juures nüüd :) vaja veel nad lume seest välja kaevata ja ära tuua. Peab natuke aega laskma lumel sulada, ennem lootust ei ole, ikka nii kõrge ja tihe on see lumi. Ja siis selle korraliku dokudega zaziga hakkan sõitma ka , teen kohe ÜV ja kindlustuse ära, kui pidurid ja rooliosad jms kontrollitud on. Ja siis tulevad ikkagi pildid ka! :)

Asun täpselt Abja kesklinnas, sapperit teen Abja asula lõpus, kui Viljandi poole hakata ringristmiku pealt sõitma.
Image
Image
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by sapikalist »

Kui mõnikord mööda satun minema ja näen sind tegutsemas siis astun ligi. :D
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Vahepeal tekkis juba lootus, et saan täna doonorsapikad, 968m-id kätte, aga lumi oli ikka veel nii kõrge, ulatub sapperitel üle ukselinkide. Praeguselt sapperite valdajalt sai välja uuritud, et paberid on Eesti aegsed, A ja B osa olemas ja olemas ka Ostu-Müügi Leping, kuid seda sain ka teada, et õige omanik on surnud. Kas nüüd on vaja mingit lisa paberimajandust(pärandi tunnistusi vms), või lähen lihtsalt ARK-i, annan dokud ja ost-müük lepingu ja ütlen, et tahaks ümber kirjutada oma nimele? Sapperid on 100% praeguse valdaja jutu järgi originaalid, mingeid muudatusi pole tehtud, peale kleepsude, mis asuvad armatuuri all pleki peal. Ühel sapikal katuseraam ja kroompeeglid. Ühel on hästi ilus punane nahksisu igatahes, (teisel must)selle esimese oli surnud omanik varuosadeks ostnud, kere läbisõit(kui odomeetrit vahetatud kellaplokiga ei ole muidugi), on saja kilomeetri ringis. See peaks kajastuma ka sillaosade kulumuses, kui tõesti nii vähe sõitnud, siis peaks kõik puksid jms. ideaalses seisukorras olema.
Lähipäevil otsib praegune valdaja dokumendid üles ja lähen kirjutan ARK-is ühe sapperi enda nimele.

Punase 966 juures sai täna nokitsetud, nüüdseks korralikult kõik juhtmed veetud tagant mootori juurest, ette armatuuri. Homme võtan käsile armatuuri, lõpetan selle nahatamise. Servad lahti veel, liimimata praegu. Armatuur tuleb selline suhteliselt Clean Look - jäävad ainult näidikuplokk, kell(VAZ ümmargune, seieritega) ja süütelukk. Praegu läheb kenasti võtmest käima juba. Kõik muud lisanupud ja pudinad tulevad sellisesse mini keskkonsooli. Sinna peab siis mahtuma lülititest: ohutuled, istmesoojenduséd, näidikutest: voltmeeter ja pisike tahhomeeter. Sińna peab ära mahtuma veel cd-makk. Esialgu püüan nende töödega ühele poole saada.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Lisan mõned uuemad pildid oma autost:

Image

Image

Image

Edit: näha olevad mõlgid ja vigastused tekkisid varjualuse kokku kukkudes, kui talvel hiige-lumi oli. Nüüdseks ajutiselt värviparandused. Suvel teen täielikult korda.

POWER generaatorist ka pilte ;)

Image

Image
Last edited by pooltelg4 on Thu Oct 04, 2012 9:59 am, edited 1 time in total.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Avastasin et parema plokikaane juurest lekib õli. Kas võis juhtuda see mida kardan, panin summutikõrva kinni keeramiseks sinna plokikaane sisse messing-ankru(vana keere oli maha keeratud alumiinumi sees) ja nüüd kui sumpa kõrva kinni pingutasin ankru sisse, tõmbas plokikaane sisse prao? Kas tal jookseb seal õlikanal muidu? õli otseselt ei kao aga märg on sealt küall. Kuivatasin ja tuli uuesti.
Image
Image
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by sapikalist »

Väga kena masin sul aga kahjuks sinu küsimusele vastust ei tea.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by Sapi-Vana »

Tee nii, et kahtlased kohad puhasta ära ning määri kõik see siis kriidiga kokku. Kui nüüd masinale korraks hääled sisse ajad, siis paistab tõde palju paremini silma.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by marek »

Esisuunad soovitaks 966/965-e originaalid(piklikud) otsida... sobivad 966-le palju paremini kui 01-omad. Samas masin ülikõva! Dokumenditega peaks nii olema, et kui ostu-müügil leping tehtud enne endise omaniku surma, siis on kõik korras.
Image
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by sapikalist »

Kuule aga palju sul need värvitööd maksma läksid?
Siis tean palju raha kõrvale panna. :lol:
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Täna sai tegeletud piduritega, esirattad/trumlid maha, vana pidurisilinder küljest ja puhastasin käändtelje korpuse lahtisest roostest, viilisin pidurisilndri kinnituspoltide augud veits ovaalseks ja paigaldasin peale kääntelgede kruntimist/värvimist uued Ziguli pidurisilindrid. Istuvad nagu valatult:

Image

Image

Image

Need on originaalsilindritest natunatuke pikemad. Seda saab kompenseerida piduriklotside otste maha käiamisega. Homme paigaldan uued torud ja voolikud ning keeran piduripumba kinni. Poest vaja veel uued tsingitud poldid, seibid ja mutrid tuua. Siis peaks juba esipidureid proovida saama. ;)

Image

Image
Last edited by pooltelg4 on Thu Oct 04, 2012 10:02 am, edited 1 time in total.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Sapi-Vana wrote:Tee nii, et kahtlased kohad puhasta ära ning määri kõik see siis kriidiga kokku. Kui nüüd masinale korraks hääled sisse ajad, siis paistab tõde palju paremini silma.
Aitäh, mõte hea. Aga sain vist jälje kätte, mis viga. Plokikaane poldi vahelt tuleb, ülevalt klapikambrist. Seib nende poltide mutrite all ei pea. Tuleb puhastada ja üle pingutada.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

marek wrote:Esisuunad soovitaks 966/965-e originaalid(piklikud) otsida... sobivad 966-le palju paremini kui 01-omad. Samas masin ülikõva! Dokumenditega peaks nii olema, et kui ostu-müügil leping tehtud enne endise omaniku surma, siis on kõik korras.

Olen neid otsinud juba kauakaua, aga ajutiselt 01-omad siis. Ajavad asja ära. ;)
Masin oleks ülikõva siis kui dokud korda saaks, praegu teeme proovisõite ülimalt illegaalselt :D aga nüüd ennem dokusid ja TÜV ja kindlustust enam proove ei tee ka. Masin garaazis ja tegemises! Kevadeks peab sõitma saama - legaalselt. ;)
Ost-Müük leping tehtud ennem vanataadi siit ilmast lahkumist, niiet kõik peaks hästi minema siis. :)
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

sapikalist wrote:Kuule aga palju sul need värvitööd maksma läksid?
Siis tean palju raha kõrvale panna. :lol:
Oleneb kas teed ise või lased kusagil profidel teha, või sõbral... ;) Mina kedagi ei usalda oma auto juurde, niiet tegin ise.
Eeltööd - vana värv maha(sa ei pea maha võtma, kui värv enamvähem okk on, roostekohad puhtaks relaka harjaga ja töötled roostemuundajaga üle, ja ülejäänud värvi matistad ära), krunt pahtel, krunt...ja kattevärv. Sellest oleneb ka hind, mis värvi paned. Ja kui lihtsalt matistad vana värvi, siis on need happe-ja reaktiivkrundid, mis hirmkallid, mõtetud. Tasub aint siis kui haljas metall sul, nagu minul oli, peale vanavärvi eemaldamist.
Ära pane kõrvale, lihtsalt hakka kuskiltotsast tegema, küll teda kulub. ;D ma ausalt ei oska ninnangut anda, kui palju kulub. Mul läks mingi 1500 EEK kogu värk, üli odavalt(tutvused). :)
Image
Image
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 13 guests