JettaMK zaz 968m 1986
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
JettaMK zaz 968m 1986
puudu on esiklaas ja esistange.
sisu on suht räbal.
ostsin sellepärast et kere on tugev ,muidu puude all seisnud aastakese.
sõidab!
pilte:
sisu on suht räbal.
ostsin sellepärast et kere on tugev ,muidu puude all seisnud aastakese.
sõidab!
pilte:
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
Kurat teen enda zazi valmis siis saame stiilikaid teha:).
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
kere tundub jah hea olema, sirge ja puha, aga pese puhtaks ja pane klaas ka ikka ette kui varjuall ei ole võimalik hoida
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
ta ise sõidab sellega põllu peal(ei rallyta) meil pole lube veel:( Ma olen selle zazi remondi mees:D
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
pakud klaasi mulle?;)naljamiiz kirjutas:
kere tundub jah hea olema, sirge ja puha, aga pese puhtaks ja pane klaas ka ikka ette kui varjuall ei ole võimalik hoida
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
uuendan ka siis , auto pole siis viimased päevad enam töödanud ,bensiini saab kätte , säde on ,aga käima ei lähe. kas sellest võib tingitud ka olla et starter natuke läbi on , starter jookseb nagu sekundiks kinni , aga see starter on kogu aeg nii teind ja on tööle läind.1 kuu tagasi veel töötas kuni üleüleeile sai proovitud ja enam käima ei läind
veits segane jutt, aga loodan, et saate aru:|
veits segane jutt, aga loodan, et saate aru:|
-
- Posts: 72
- Joined: Sun Oct 05, 2008 12:36 am
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
enda luazikul ka starter läbi...ainult väga korralik aku suudab mootorit vaevu ringi ajad,aga läheb käima kyll!JettaMK kirjutas:
uuendan ka siis , auto pole siis viimased päevad enam töödanud ,bensiini saab kätte , säde on ,aga käima ei lähe. kas sellest võib tingitud ka olla et starter natuke läbi on , starter jookseb nagu sekundiks kinni , aga see starter on kogu aeg nii teind ja on tööle läind.1 kuu tagasi veel töötas kuni üleüleeile sai proovitud ja enam käima ei läind
veits segane jutt, aga loodan, et saate aru:|
oletan et starterist ei tohiks mõjuda,aga mine tea.
soovitaksin kyynlad,kyynla juhtmed üle vaadata vajadusel vahetada!
karpa äkki umbes?
Istun Luazis ja naudin Saaremaa männimetsi!
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
starter võib olla põhjus küll, aga siis peab ka midagi muud viga olema, sa proovi vändast lüüa, kui vändast läheb siis saad aru kas on starteri viga
V4 veab mõnuga
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
raske on toda vändast lüüa , pool tuuri saab tehtud siis alt on juba raskem üles saada , ise väike kah jõudu pole eriti
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
no võta siis mõned sõbrad ka appi ja lükake, see on kõige kindlam viis...
V4 veab mõnuga
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
me pidime sõbra mosse taha panema , aga kuskil pole head teed kust tõmmata , kõik jääsnaljamiiz kirjutas:
no võta siis mõned sõbrad ka appi ja lükake, see on kõige kindlam viis...
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
Starter on sapakal jah veel üks õrn teema. Teadjad mehed töökojas räägivad ühest suust, et kõige tapvam pidi sapaka starterile olema tühja paagiga käimavägistamine. Et starter veab ja veab... aga bena ju ei ole... no ja siis ongi äkki nii, et pärast bena paaki valamist polegi enam suurt vahet kas starter on või ei ole.
Seega peaks päeva esimese stardi juures ikkagi alustama bensiini käsitsi ülespumpamisest.
Mul kolleeg oli ka vanasti kõva sapikamees. Ainult et tänu statreri vananemisele pidi pidevalt akut suurendama. Lõpuks oli masinal peal 800 ampertunnine kombainiaku ja kui siis see ka enam masinat käima ei vedanud, siis läks masin Emexisse.
Seega peaks päeva esimese stardi juures ikkagi alustama bensiini käsitsi ülespumpamisest.
Mul kolleeg oli ka vanasti kõva sapikamees. Ainult et tänu statreri vananemisele pidi pidevalt akut suurendama. Lõpuks oli masinal peal 800 ampertunnine kombainiaku ja kui siis see ka enam masinat käima ei vedanud, siis läks masin Emexisse.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
kindlasti on starter õrn teema.
aga teise masinaga tõmmata pole vaja, kui ta sul käima peaks minema siis paar meetrit lükata vaid vaja, hullu tõmbamist ei ole vaja.
aga laena siis teist starterit kelleltki
aga teise masinaga tõmmata pole vaja, kui ta sul käima peaks minema siis paar meetrit lükata vaid vaja, hullu tõmbamist ei ole vaja.
aga laena siis teist starterit kelleltki
V4 veab mõnuga
-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: JettaMK zaz 968m 1986
peab vaatama , täna kaks korda isegi lubas , käima ikkagi ei läind. homme proovib värske akuga ,teeb ühe sõidu kah maha kui käima läheb. unustasin mainida et sai vahepeal rattalaager kah vahetatudja sain täna teada et auto on surnud inimese nimel , ei viitsi seda jama läbida seal arkis , oleks to 966 või 968 siis viitsiks jamada . pigem teen ta sõitma õppimiseks . ja see ei tähenda et ma toda lihtsalt põllul hooraks . suvel värvib katuse siniseks (värv maas jne) , veljed oranziks
ja tänan abi eest;)
ja tänan abi eest;)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests