urpsi zaz

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

urpsi zaz

Post by urps »

selline on minu kiire pill
Last edited by urps on Thu Oct 23, 2008 11:55 am, edited 1 time in total.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by madis1080 »

nagu näha on ta koos pildil koos oma järgmise põlkonaga zaz impreza:D
ei paistab väga aus masin.edu putitamisega
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by urps »

niisiis suvi läbi.läheb masin erakorralisele ümberehitusele,välimus ja sisu jäävad hetkel tahaplaanile.peale sai tõstetud 1000ccm honda bike mootor 6 käiguline,diffri joonised valmistatud,jupid muretsetud,läheb treimiseks,projekt on aasta peale seadistatud kuid plaan see aasta ta veel sõitma saada aga eks näis
Last edited by urps on Tue Apr 28, 2009 1:15 pm, edited 1 time in total.
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: sapakas muutuse lävel

Post by urps »

Last edited by urps on Fri Apr 24, 2009 12:22 pm, edited 1 time in total.
automaaler
ZiiM968
Posts: 1
Joined: Wed Dec 24, 2008 5:11 pm
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by ZiiM968 »

Ehk räägid lähemalt bike mootori peale aretamisest, täitsa huvitav tundub!
Last edited by ZiiM968 on Sun Apr 26, 2009 7:48 pm, edited 1 time in total.
:)
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by urps »

urps kirjutas:
selline on minu kiire pill
Last edited by urps on Tue Sep 15, 2009 2:27 pm, edited 1 time in total.
automaaler
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: zaz vs bike

Post by urps »

silla osa hakkab valmis saama,bmw diffrist ja bike hammakast on ehitatud plokk differ,ise olen invaliid hetkel et saan teha ainult mõtetuid töid,rahaline külg otsas väike puhkus 2nädalat,mootori paigaldame kõrvalistme taha,plaadipeale.mootori kalle peab olema vastavalt nagu bikel,see segab ketti kallet omakorda,kuid roht on leitud selle vastu.kett pikemaks ja lisa hammakas keti pingutamiseks.kiirenduse peaks siis hammaka suururusega reguleerima,kiireks ja jõuliseks,mootoril 74kw max pöörded 12000,vääne on tugev
automaaler
kelluke100
Posts: 60
Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by kelluke100 »

sa pane esiistmete taha korralikust terasplaadist vahesein,sest kui sul 12000 pöörde pealt peaks mingi jupp hoo sisse saama ja eralduma,siis ei peata seda enam miskit(olgu selleks või pisike mutrike)!Katsu ikka terveks jääda!
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by urps »

teras palju kaaluma,siis on millegi arvelt veel kaalu langetada
automaaler
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by urps »

sain ehitamisele uue hoo ja ,kogusin masina jaoks
pisut raha ja keevituse pidin ka ostma,kuid see kulub marjaks ära niikuinii.B) panen mõned pildikesed ka...
http://nagi.ee/photos/averinm
Last edited by urps on Mon Sep 14, 2009 5:33 pm, edited 1 time in total.
automaaler
prix
Posts: 66
Joined: Sat Sep 27, 2008 12:02 pm
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by prix »

Enamus nn.bike vääne hakkab sealt 5000prmi pealt tulema.Kuni sinna maani võib suht laisk olla,sest sapperi kere ja bike raam on erineva kaaluga.Sõitma pead ilmselt kõrvatroppidega,sest piltlikult öeldes on sul kõrv vastu mootoritB)Minu arvamus.Muidu edu leiutamisel.Eks anna teada,kuidas asi liikuma hakkab.:)
Vihkan roostet.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by Sapi-Vana »

Kardan et sellise kinnituse korral on teljekinnitus/ülekandehammasratas keti esimese rapsaka järel süsteemist eraldunud. Tee korralikult pikkade vitstega kinnitus, seda siis eriti tahapoole minevas osas, sest tõmbele tuleb vastata samasuguse jõuga. Praegune pilt, kus mingid pikad poldid jura koos hoiavad... kui päevakorras on sõitmaminek, siis mina küll sellisesse masinasse istuda ei julgeks. Muuseas, oled sa kindel, et need põhja moodustavad kinnitustorud ära ei väändu? Eriti veel situatsioonis, kus neid vahepeal midagi ei toesta ning nad on ülekandepunktis läbi puuritud.

Muidu idee on super, teostus hetkel aga kindlasti mitte.

Omad soovitused:
1) pane toruraamile lisatorud küljetorude ja põhjatorude vahele. Nii saad selle raami alumise osa oluliselt jäigemaks. Nende vahele võid veel ka ühe toru horisontaalselt panna, nii et kett läheb nagu läbi torudest moodustunud trapetsi.
2) vähemalt 40 cm pikkade terasvitstega kinnita ülekande tagumine osa. Üks vitsa osa keevita KÕVASTI kinni, teine siis läheks poldiga. Kui päevakorras on ka tagurpidikäigu kasutamine, siis sarnane asi ka ettepoole.
3) mootorile disaini korralik plekist kate ja see kata omakorda näiteks kivivillapõhise kattega. Muidu on aidaa kõrvakuulmine.
4) mootor kinnita sama kõvasti kui ülekandepunkt, muidu on nii, et ülekandehammasratas ja tagatelg jääb paika, kett aga kisub ära mootori.
Last edited by Sapi-Vana on Tue Sep 15, 2009 12:16 pm, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by urps »

no soovitused on asja ette kuid,mis neid tugevdusi puudutab siis on asi praegu et silm harjuks,milline ta peab enamvähem olema,torusid ja elektoode läheb veel mõnuga.täna sai veel mõned tugevdused tehtud ja mootor neljast kohast kinnitatud,neli kinnitust veel vaja ehitada,see diffri kinnitus ei ole jah mingi teab mis kõva asi,14 keermelatid sealt hojavad seda,oleks vaja uut hammakat kuid pole aega uurida kes selle teeks,äkki kellegil on tutvusi.isolatsioonile ei hakka rõhku panema,kuna need hääled kiivriga pole üldse hulludki,mõne mehe lõhkine sumps teeb kordi hullemat häält.eks annan homme keevitusele agu peale et saaks see mootor ikka kinni,nõu andke julgelt kuid negatiivsuse suhtumisega äbarikud,tuunige sprei värviga oma sapse edasi.
automaaler
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by Sapi-Vana »

Siin Kelliuke100 soovitas terasplaati turviseks kasutada ja see mõte on iseenesest igati õige. Samas on Urpsi kommentaar ka õige... ise soovitan mõelda armeeritud pleksiklaasi peale. Ei kaalu palju, aga edasi lendava tüki metalli peab korralikult kinnitatuna kinni küll. Armeeritud pleksiklaas on ju komponent kuulivestides. Seega peaks toimima ka motiksapikas.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
urps
Posts: 67
Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
Contact:

RE: urpsi zaz

Post by urps »

mootori kate võiks ikka läbi paistev olla ja pleks klaasid tulevad ka,tänases päevakorras käigud korda seada,kett parajaks teha ja mõned keevitused veel puurile
automaaler
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests