Mati zaz 966
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
mandril on paljudel klubiliikmetel, aga kas saaremaalt poel saada siis? sappereid vedeleb suht palju, endal suvila mändjala ja salme juures, salmel umbes 6 sapikat vähemalt seismas, ei usu et see siis ainuke koht, uuri, küsi mõne külavana käest kellel olla vb ja arvan et midagi leiad kindlasti
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
neid ikka leidub vanemate meeste käes aga nad sõidavad nendega
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
nad ei sõida siin muhus eriti avalikult kuna ühel vanamehel peksti liiva poe ees aknad segamini mingid idikad olid
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
nonii uss karburaator on peal aga masin töötab ikka kehvalt, vist tuleb küünlad ka uued osta ja siit ka küsimus :
Mis küünlad ma pean sinna muretsema.
Mis küünlad ma pean sinna muretsema.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Mati zaz 966
Originaal on venelaste A-23 aga kui vanad küünlad puhtaks teha ja ikka korralikult ei käi kasvõi korrakski siisma ei usu et uued küünlad ka asja oluliselt parandavad. uuri parem jagajat- kõigepealt kas ta ikka korralikult kinni on, kui loksutada siis ei tohi mitte grammigi mingis suunas liikuda, edasi kontaktid puhtaks, kontaktivahe ära reguleerida ja süüde märkide järgi paika.
Üks väike küsimus veel: Kui karpat vahetasid kas siis kollektori ja karpa alumise otsa ikka korralikult puhtaks tegid ja kas tihend on ikka korralik all? Kui natukenegi õhku kuskilt karpa alumise otsa vahelt sisse imeb siis korralikust mootori käimisest eriti unistada pole mõtet.... ja imemis jõudu seal ikka on, päris mõnusa vaakumiga tõmbab.
Klappide reguleerimine on kah operatsioon mis paha ei tee. NB! klappe reguleeritakse ainult külma mootoriga
Üks väike küsimus veel: Kui karpat vahetasid kas siis kollektori ja karpa alumise otsa ikka korralikult puhtaks tegid ja kas tihend on ikka korralik all? Kui natukenegi õhku kuskilt karpa alumise otsa vahelt sisse imeb siis korralikust mootori käimisest eriti unistada pole mõtet.... ja imemis jõudu seal ikka on, päris mõnusa vaakumiga tõmbab.
Klappide reguleerimine on kah operatsioon mis paha ei tee. NB! klappe reguleeritakse ainult külma mootoriga
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
Mul iga küünal eri marki
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
A23 on tegelikult mootorratta küünal, sapika originaal on A6, aga kuna neid kuskilt saada pole sobib väga hästi ka A23.metsamees kirjutas:
Originaal on venelaste A-23 aga kui vanad küünlad puhtaks teha ja ikka korralikult ei käi kasvõi korrakski siisma ei usu et uued küünlad ka asja oluliselt parandavad. uuri parem jagajat- kõigepealt kas ta ikka korralikult kinni on, kui loksutada siis ei tohi mitte grammigi mingis suunas liikuda, edasi kontaktid puhtaks, kontaktivahe ära reguleerida ja süüde märkide järgi paika.
Üks väike küsimus veel: Kui karpat vahetasid kas siis kollektori ja karpa alumise otsa ikka korralikult puhtaks tegid ja kas tihend on ikka korralik all? Kui natukenegi õhku kuskilt karpa alumise otsa vahelt sisse imeb siis korralikust mootori käimisest eriti unistada pole mõtet.... ja imemis jõudu seal ikka on, päris mõnusa vaakumiga tõmbab.
Klappide reguleerimine on kah operatsioon mis paha ei tee. NB! klappe reguleeritakse ainult külma mootoriga
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
sättisn küünla vahed ühesuguseks ja lasin isa rooli see pani täie paaruga põllu peale sõitis 3käiguga kaas põhjas. Ta ütles et tuleks mootor laiali võtta ja kõlvirõngad ja siduriketas ära vahetada.
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
ok tänan sain teada selle
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
kas muidu arvele saab masinat kanda mingi summa eest
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
arvelevõtt on 1600, auto pead arki tassima, sul siis kuressaarde ja vana omanik peab olema kaasas, kui too surnud siis kui vana omanik surnud tuleb pärandi paberitega pärija võtta kaasa, kuid kui paberites autot sees pole siis pole midagi teha...ph saab ka ilma auto dokkideta auto arvele, aint omanikku vaja teada, mina pidin enda bussi niiviisi saama kui arkist küsisin, mul ka vene nr ja teh. passid kadund...
PS! ära põlluralliks kindlasti tee!!!
PS! ära põlluralliks kindlasti tee!!!
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
see pole ju probleem:p
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
miks seda endist omanikku vaja muidu kas sellise välimusega sapperiga tasub sinna arki ette minna.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests