Mati zaz 966

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by Jossu »

mandril on paljudel klubiliikmetel, aga kas saaremaalt poel saada siis? sappereid vedeleb suht palju, endal suvila mändjala ja salme juures, salmel umbes 6 sapikat vähemalt seismas, ei usu et see siis ainuke koht, uuri, küsi mõne külavana käest kellel olla vb ja arvan et midagi leiad kindlasti
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

neid ikka leidub vanemate meeste käes aga nad sõidavad nendega
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

nad ei sõida siin muhus eriti avalikult kuna ühel vanamehel peksti liiva poe ees aknad segamini mingid idikad olid
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

nonii uss karburaator on peal aga masin töötab ikka kehvalt, vist tuleb küünlad ka uued osta ja siit ka küsimus :
Mis küünlad ma pean sinna muretsema.
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by metsamees »

Originaal on venelaste A-23 aga kui vanad küünlad puhtaks teha ja ikka korralikult ei käi kasvõi korrakski siisma ei usu et uued küünlad ka asja oluliselt parandavad. uuri parem jagajat- kõigepealt kas ta ikka korralikult kinni on, kui loksutada siis ei tohi mitte grammigi mingis suunas liikuda, edasi kontaktid puhtaks, kontaktivahe ära reguleerida ja süüde märkide järgi paika.
Üks väike küsimus veel: Kui karpat vahetasid kas siis kollektori ja karpa alumise otsa ikka korralikult puhtaks tegid ja kas tihend on ikka korralik all? Kui natukenegi õhku kuskilt karpa alumise otsa vahelt sisse imeb siis korralikust mootori käimisest eriti unistada pole mõtet.... ja imemis jõudu seal ikka on, päris mõnusa vaakumiga tõmbab.
Klappide reguleerimine on kah operatsioon mis paha ei tee. NB! klappe reguleeritakse ainult külma mootoriga
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

Mul iga küünal eri marki
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by marek »

metsamees kirjutas:
Originaal on venelaste A-23 aga kui vanad küünlad puhtaks teha ja ikka korralikult ei käi kasvõi korrakski siisma ei usu et uued küünlad ka asja oluliselt parandavad. uuri parem jagajat- kõigepealt kas ta ikka korralikult kinni on, kui loksutada siis ei tohi mitte grammigi mingis suunas liikuda, edasi kontaktid puhtaks, kontaktivahe ära reguleerida ja süüde märkide järgi paika.
Üks väike küsimus veel: Kui karpat vahetasid kas siis kollektori ja karpa alumise otsa ikka korralikult puhtaks tegid ja kas tihend on ikka korralik all? Kui natukenegi õhku kuskilt karpa alumise otsa vahelt sisse imeb siis korralikust mootori käimisest eriti unistada pole mõtet.... ja imemis jõudu seal ikka on, päris mõnusa vaakumiga tõmbab.
Klappide reguleerimine on kah operatsioon mis paha ei tee. NB! klappe reguleeritakse ainult külma mootoriga
A23 on tegelikult mootorratta küünal, sapika originaal on A6, aga kuna neid kuskilt saada pole sobib väga hästi ka A23.
Image
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

sättisn küünla vahed ühesuguseks ja lasin isa rooli see pani täie paaruga põllu peale sõitis 3käiguga kaas põhjas. Ta ütles et tuleks mootor laiali võtta ja kõlvirõngad ja siduriketas ära vahetada.
juliusw
Posts: 141
Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by juliusw »

kyll maailm ikka on väike heeheee tundub mle:D
zaz 968M
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by marek »

Kuskil teemas uurisid, kas su masin originaalis 30 või 40 hj. Vaata sellel plekitükil on sisselöödud auto mudel 966B-30hj 966A-40hj ning väljalaske aasta.

Image
Image
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

ok tänan sain teada selle
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

kas muidu arvele saab masinat kanda mingi summa eest
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by Jossu »

arvelevõtt on 1600, auto pead arki tassima, sul siis kuressaarde ja vana omanik peab olema kaasas, kui too surnud siis kui vana omanik surnud tuleb pärandi paberitega pärija võtta kaasa, kuid kui paberites autot sees pole siis pole midagi teha...ph saab ka ilma auto dokkideta auto arvele, aint omanikku vaja teada, mina pidin enda bussi niiviisi saama kui arkist küsisin, mul ka vene nr ja teh. passid kadund...
PS! ära põlluralliks kindlasti tee!!!
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

see pole ju probleem:p
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Mati zaz 966

Post by mati »

miks seda endist omanikku vaja muidu kas sellise välimusega sapperiga tasub sinna arki ette minna.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 12 guests