Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:13 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

madis1080 zaz 968m

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Kolmapäev Mai 06, 2009 8:56 pm

See et bena karteris see oli jah bensiinipumba mebraanid- need vahetatud juba. Ja vabandan kõikide klubiliste ees , et kutsusin sapikat peldikuks-sai suure vihaga õuest tuldud.
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas secumen » Kolmapäev Mai 06, 2009 9:12 pm

Ära jah kunagi enam nii tee. Hallipead austa. Ja sapikas on nagunii väljasuremise ohus liik. Eile nägin Loksa linnas vanatädi, kes niiiiiiiiii ilusa ja korraliku sapikaga sõitis. Mull hakkas ila tilkuma nii,e t oma mazda 6 armatuuri kohe ära määrisin. Ma lubasin endale, et otsin selle vanatädi üles ja ootan, kuni riik enam pensioni maksta ei suuda. Siis pakun talle 3000 raha ja soovin selle eest täieliku voli auto üle. Ma tahan seda autot endal.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
secumen
 
Postitusi: 89
Liitunud: Reede Jaan 23, 2009 12:28 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Reede Mai 08, 2009 6:49 pm

Täna avastasin väga kerge viisi kuidas aknad eest saab- kuute 2cm laiust pleki riba on vaja ja siis ühte suuremat , panime need tihendi alla ja klaas tuli ise peaaegu ära. :)
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas metsamees » Reede Mai 08, 2009 8:27 pm

Plekksepad või elektrikud, eks maitse asi, aga mina olen siiamaani kasutanud juhtme seestpoolt tihendi alla ajamise nippi, lihtsustab ka oluliselt klaaside eemaldamist.
Viimati muutis metsamees, Laupäev Mai 09, 2009 8:31 am, muudetud 1 kord kokku.
metsamees
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 585
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 6:28 pm
Asukoht: Tartu

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Kolmapäev Mai 20, 2009 2:32 pm

Nii täna sain siis endale 2 uut sapika kummi- 150 kr mõlemad kokku.
Tänud martvl kellelt sain peaaegu kõik puuduvad jupid sapikale.:)

Vaja oleks veel musta ukse polstrit- aga ma arvan et võib ka pakkuda teist värvi, siis värviks musta spreyga üle ajutiselt kuni ilusa musta saab.
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Laupäev Juul 04, 2009 7:27 pm

http://s333.photobucket.com/albums/m392/RoTT403/madisetegemised/?start=40

PALJU PILTE:) leitsin ka originaal ak:)u pealse.Uued kummid -150 kri mõlemad aint, ja siis kõik jupid,vanaisa ise tehtud traktor, ja siis siil kes garazi juurde tuigerdas siis ka jawast ja mopist.)

+ veel gazi plokki kaaned, kellel huvi siis ps.

Teinud pole midagi erilist, peale mootori pesu ja mõne juppi tegemise.
Viimati muutis madis1080, Laupäev Juul 04, 2009 10:51 pm, muudetud 1 kord kokku.
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Teisipäev Mai 18, 2010 4:14 pm

Pole ammu postitand. Aga nüüd olen end käsile võtnud ja natukene käinud ka seda sapikat nokitsemas. Küsin ära kohe, kuidas ma saan hooratta maha sapikal, et käigukasti poolset väntvõllikaela tihendit vahetada?. Teeks selle korda siis paneks mootori tiksuma pakupealB)
Proovisime seda 36 suuruses mutrit keerata, aga ei midagi. Kas peaks mingi tala ehitama mis hoiaks hooratta aukudest kinni ja siis väänata 36 võtmega, või on lihtsamat varjanti ka?

Ja kas see annab midagi juurde kui sisselaske kolektoris need koledad valu jäljed ära viilida/ lihvida.

Ja nüüd olemas originaal, hõbedase värvi all olevad summutaja torud mis viivad ühe poole sinna pütti, pütt aint puudu veel.:D
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas pooltelg4 » Kolmapäev Mai 19, 2010 12:51 am

madis1080 kirjutas:
Pole ammu postitand. Aga nüüd olen end käsile võtnud ja natukene käinud ka seda sapikat nokitsemas. Küsin ära kohe, kuidas ma saan hooratta maha sapikal, et käigukasti poolset väntvõllikaela tihendit vahetada?. Teeks selle korda siis paneks mootori tiksuma pakupealB)
Proovisime seda 36 suuruses mutrit keerata, aga ei midagi. Kas peaks mingi tala ehitama mis hoiaks hooratta aukudest kinni ja siis väänata 36 võtmega, või on lihtsamat varjanti ka?

Ja kas see annab midagi juurde kui sisselaske kolektoris need koledad valu jäljed ära viilida/ lihvida.

Ja nüüd olemas originaal, hõbedase värvi all olevad summutaja torud mis viivad ühe poole sinna pütti, pütt aint puudu veel.:D


Teretere, mina tegin nii, et suur lapik kruvikas( või kummiheebel) hooratta hammasvöö ja mootorikorpuse(karteri) vahele, see fikseeris hooratta ja keerasin 36 võtmega mutri lahti, mutter õigetpidi keermega, s.t. kellaosutite suunale vastupidises suunas keerata. Kui siis ka ei tule, võib meisliga kerge sälgu teha mutri tahule ja siis lüüa äkiliselt ja tugevalt pihta vastupäeva suunas. Kontrolli siis ka selle mutri sees olevad nõellaagreid ka, et kõik nõelad alles oleks ja määri sinna mingit head kuumakindlat määret sisse. Kui see katki siis siduri lahutamisel veab autot edasi ja vibratsioon on ka sees.

Sisselaske koledad valu jäljed las jäävad, osad vaidlevad et võiks olla peegelsiledad, kuid siiski peaks asi jääma nii nagu ta tehasest tulnud on, mootori portimine sapika juures ei ole mõtekas eriti ;)
Viimati muutis pooltelg4, Kolmapäev Mai 19, 2010 12:57 am, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Neljapäev Mai 20, 2010 4:43 pm

Täna tegus päev olnud, simmerlink ära vahetatud. Kas sinna hooratta ja väntvõlli vahelisele kohale võib paberist tihendi lõigata? Oli seal väga õhuke paberimoodi tihend mis läks katki eemaldades.
Tihendi eest pidin välja käima 33.- ja on kahe selle ribaga mis takistavad õli vooli sidurisse.

Sai ka 3 kord ära proovitud ise kummi peale panemine kodustes tingimustes. 2 korda lõhkusin ära siselohvi, aga nüüd panin palju tavotti velje äärele ja kummile, ja sain ilma siselohvi lõhkumata kummi peale:D
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas Sapi-Vana » Reede Mai 21, 2010 7:24 am

... no tavott on nüüd küll viimane asi, mida sinna panna. Nimelt tavott ei kuiva ju ära ja rehv jääbki lobedalt peale. Kui velg on randita (968A puhul näiteks), siis pooltäis lohviga võib rehvi üks serv kurvis lihtsalt sissepoole maha libiseda.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Sapi-Vana
 
Postitusi: 745
Liitunud: Pühapäev Nov 02, 2008 8:30 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Reede Mai 21, 2010 8:56 am

Mopile olen küll nii teinud, ja selle kummi ja velje vahel on küll see ära kuivand, nii et erilisi määrimis omadusi sellel pole. Ja kumm on peaaegu ilma mustrita. Panin selle pärast peale, et garaazis liigutada saaks sapikat.

Ja velg läks muhu oma, mis oli välja poole mingi imeliku randiga. Ja panin tähele ,et ette see ei mahtunud trumli peale.
Viimati muutis madis1080, Reede Mai 21, 2010 8:57 am, muudetud 1 kord kokku.
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas pooltelg4 » Reede Mai 21, 2010 2:49 pm

madis1080 kirjutas:
Täna tegus päev olnud, simmerlink ära vahetatud. Kas sinna hooratta ja väntvõlli vahelisele kohale võib paberist tihendi lõigata? Oli seal väga õhuke paberimoodi tihend mis läks katki eemaldades.


Hooratta ja väntvõlli vahele ikka paberist tihend, ma ise tegin vihikulehest, oluline on et ideaalse kujuga tihend tuleb sinna, siis jääb pidama ka. :) vaikselt teed kääride ja kipsi/vaibanoaga paberist.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Reede Mai 21, 2010 3:07 pm

Tihend valmis juba, tegin mingist õhemast papist selle sinna. Täna kõvasti puhastanud mootorist õlist ja olme kihist mis sinna 25a kogunenud. Kast ja sidur küljes. Aga ei saa ära ühte mootori katte plekki, mis asetseb :
kui vaadata hooratta poolt siis vasakul, ehk seal kus pool kus bensiini pump on, aga see tagumine.
http://i768.photobucket.com/albums/xx327/madis1080/sappppp.jpg?t=1274447245
Et seda plekki ära saada, kas ma pean kaane maha kiskuma?
Viimati muutis madis1080, Reede Mai 21, 2010 3:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

RE: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas Jossu » Laupäev Mai 22, 2010 10:00 pm

just...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Jossu
 
Postitusi: 1843
Liitunud: Neljapäev Nov 30, 2006 5:51 pm

Re: madis1080 zaz 968m 1985

PostitusPostitas madis1080 » Neljapäev Jaan 20, 2011 7:22 pm

Tuli siis üks paar nädalat tagasi idee panna lada mootor sapikale. Kuna Lada 1.2 oli endal olemas ka- miks siis mitte :D mootor ise pärit 1972 aasta kopika pealt ja 20 aastat seisnud. Jõudu peaks olema 63hp ehk umbes% rohkem kui originaalis. Kunagi võiks ka suurema lada mootori peale panna, aga see tuleviku muusika.

Mootor ise, keldrist välja vedamise hetkel:
Pilt
Natuke puhastatud:
Pilt
Pilt
Mootoril peab ühe kaane tihendi eemaldama(76 bensiini jaoks moditud) Ja arvatavasti klapisääre tihendid ka ära vahetama.

Aga täna sain kätte kõige tähtsama osa selle projekti juures- vaheplaat. Nüüd saab järgmine nädal lasta survelaagri vahepuksi ka treida.
Koosneb kahest osast ja on 25mm paks- joonlauaga mõõtes suplerit polnud võtta kohe toast :D Garazis ka käidud- sapika mootori otsa sobib, järelikult istub ka kasti otsa. Homme proovib lada mootori külge ka.
Paar pilti ka-
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Paar pilti survelaagritest ka:
Pilt
Pilt
Vasakul lada ja paremal zaz siis.
Auto ise siis selline ikka veel:
Pilt
Pilt
Suvel tõi üks tuttav uue velje koos rehviga + kilpe natuke poleeritud.
Pilt
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

EelmineJärgmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron