Jossu 966B 71'

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by mati »

oli näha jah et kapotti polnd
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by marek »

mati kirjutas:
kas se sul oli taga kapott ära siis
See kapoti äravõtmine oli minu mõte tegelt, et paremini jahutaks, vahepeal ei tahtnud ju temp. üldse alla minna.
Ise pakuks ,et viga võiks olla karterituulutuses, kui 30 hj variandil sellist asja ongi. Niimoodi pilvedena heitgaase õlilisamise korgi alt ei ole näinud kunagi varem väljatulemas
Image
krister
Posts: 55
Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by krister »

AMFi vahendusel saan aru, et sul probleem jahutusega.
Paar mõtet mis pähe tuli.
- Kuigi väitsid, et küttesegu on paigas, siiski - oled sa kindel, et segu paigas? Äkki on liiga lahja?
- 966 pole küll kokku puutunud, kuid Muhul ja 968-l on termostaadid, mis avavad õhu välja suunamise klapid. Külma mootori puhul suunatakse soe õhk mootoriruumi tagasi, mis kiirendab mootori soojenemist töötemperatuurini. Muhul asetses selline siiber koos termostaadiga reg numbri all. Termostaat oli vaskne lõõts. 966-l, kui 30 hj mootoril tuleks sellist konstruktsiooni otsida umbes samast kohast.
- AMFis ka juba küsiti, kas genekas puhub ikka õiges suunas?

Veel. Kui mul Muhk oli, siis aitas mind üks vana sapakamees (Suure Isamasõja veteran). Tema näpunäidete järgi sai kõik katteplekkide vahed tihendatud tavaliste porolooni ribadega (plokikaante juurest, õliradika vahed, karbussi alt). Sama mees kiitis 30 hj mootri jahutust, pidi paremini toimima kui 40 hj oma. Kindlasti ei tohi sapakaga sõita, kui õli temperatuur tõuseb üle 100. Siis muutuvad tõukurite kanalite ümber olevad kummi tihendid kõvaks ja hakkavad õli läbi laskma. Sama vanamehe jutu järgi ei kuumene sapaks üle siis kui on täidetud lihtsad tingumused (neid tead sa kindlasti juba isegi):
- süüde õige
- segu paigas
- mootor ja õli radikas puhas

Kui mootor kuumeneb ohtlikule tasemele, siis ei tasu seisma jääda. Minu Muhk jahtus kõige paremini siis maha kui sõitsin 3 käiguga kiirusel 25-30 km/h. Näiteks metsateedel podistades võis õli temp langeda lausa 70 kraadini, seda ka siis, kui väljas oli 30 kraadine suvi.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by Jossu »

minul temperatuuur sõites ei lange igaljuhul kraadigi võrra...sõida aeglaselt tahad...
lõpus kadus ka õlirõhk...võtsin lahti mootori põhja...uurisin kepsu saalesi...ei tundu üldse et olevat kulunud nii et õlisurvele peaks rolli mängima...
lappisin aga kokku tagasi...õlirõhu tuli enam põlema ei hakka...eitea miks...mõõdan ära...aga no väntvõlli puutumisega kadus muidugi laadimine ära...:)
Last edited by Jossu on Wed Jul 04, 2007 1:10 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by Jossu »

No ****:@
ikka see nuss, mootor läheb 10 km-ga kuumaks, õlisurve jms on normis, saaled sai üle vaadatud kõik OK
segu õige, süüde õige, mootor puhas
no mina enam ei oska...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
veka
Posts: 249
Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by veka »

aga sapikal genekas ju jahutab (minu meelest) õli.Kas genekas ikka laeb????mul läx ka ennem mootor kuumax aga veel kiiremini mingi kilt ja lax pena filtris kees.
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by Jossu »

genekas "ei jahuta" minuarust, vaid ta liht puhub mootori kuuma õhu alla välja...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
veka
Posts: 249
Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by veka »

ok ehk siis minu exitus
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by Jossu »

päevad mööduvad...seis ikka lootusetult halb...
lähemal uurimisel selgus et nr 2 pütt ei saa üldse bena kätte...nr 4 törtsub aegajalt kui tahab...
eitea milles viga on...aga ju veedame jälle ööd ja päevad kahekesi ja selgitame välja(mina ja sapikas:))
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by Jossu »

sai siis vana mootor aha võetud, uus asemele(juppe tuli ümber laduda kuna uus mootor oli poolik...aga ennäe...kunagi ei tea ette misseisus uus mootor olla võib...niisis ongi nii et uuel mootoril ühes silindris ulatus surve maximaalselt 3ni...teistel puhas 0...üritusele ei jõua kuna aega pole ja ausaltöeldes ei viitsi eriti enam selle sapika pasa mootoriga jännata...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
veka
Posts: 249
Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by veka »

a nojah selline allaandja oledki.....Ennem sul see esimene mootor oli käima läinud poolest pöördest ju mis sa seal siis näppisid?????
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by marek »

Sapika parandamisega ongi nii ,et kõik läheb nii sügavale p***e kui võimalik ning kui enam hullemaks minna eriti ei saa, hakkavad asjad tasahaaval paranema.
Uus mootor ilma sissesõiduta võibki ju olla pea olematu kompresiooniga.
Image
ToM
Posts: 22
Joined: Sun Aug 05, 2007 10:18 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by ToM »

marek kirjutas:
Uus mootor ilma sissesõiduta võibki ju olla pea olematu kompresiooniga.
Ei usu seda, uus mootor peaks just ju tihkem olema:(
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by mati »

aga proovi nõnda et pane tilk õli silindrisse ja alles siis proovi seda kompressioni värki . Täna sai lapitud üks võrri mootor kokku , mõtlesin et panen küünla peale ja kontrollin kas mootor käib normaalse raskusega ringi aga tegelt käis suht kergelt. Lõpuks sai silindrisse natuke õli kallatud ja hakkas palju raskemini küünal peal ringi käima
Tarmo89
Posts: 31
Joined: Sun Mar 04, 2007 4:55 pm
Contact:

RE: Jossu 966B 71'

Post by Tarmo89 »

veka kirjutas:
a nojah selline allaandja oledki.....Ennem sul see esimene mootor oli käima läinud poolest pöördest ju mis sa seal siis näppisid?????
Aga mootoril on temp. probleemid ;)
"Kujutage nüüd endale ette, et remondime ülivana ZAZ-i , naudime kehva ilma ning õliseid sõrmi".
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 8 guests