Tänane kuupäev Kolmapäev Nov 21, 2018 4:07 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Pühapäev Juun 21, 2015 11:03 am

Targad mehed rääkige, kuidas pingutada sapikal käsipidurit?
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas AhtiH » Pühapäev Juun 21, 2015 11:55 am

Seisupiduri kangi juurest keerad neli polti lahti ja liigutad kangimajandust ettepoole. Vajadusel saab ka trossi rullikut teise pesasse panna.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas metsamees » Pühapäev Juun 21, 2015 9:15 pm

Kolmas reguleerimise koht on veel taga klotside vahel olev sälkudega rauatükk. Tavaliselt kui peale lahti võtmist käsipidur ära kaob, sai sealt valesse hambasse.
metsamees
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 585
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 6:28 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Neljapäev Juun 25, 2015 10:49 pm

karpaants kirjutas:Auto Töötab jälle, sai kontaktivahe paika aetud ja sõit võis alata. Esimene peatus oli muidugi tankla, edasi sai liigeldud linnavahel ja maanteel. Sõiduajal suunatulede lüliti jebis, sest rool oli vales, asendis peal. Turvavööd olid ka mingid rullikuga, mis poosid kõvasti ja need said tutikate orginaalidega asendatud. Peale sõitu sai turvavööd vahetatud, üks aknaliist vahetatud, suunatuled korda tehtud, istmekatted peale pandu ja nipet näpet veel. Plaanis teha järgmised asjad:
1) õlivahetus,
2) põhi väljast mastiksiga, TEHTUD
3) põhi seest mastiksiga,TEHTUD
4) karbid kivikaitsmega üle,TEHTUD
5) pisut värviparandusi,
6) raadio võiks peale aretada, TEHTUD
7) veljed ära värvida,
8) uued küünlad,
9) uued küünlajuhtmed.
Tegevust jagub
Väike pildikene tänasest sõidust:
Pilt
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Neljapäev Juun 25, 2015 10:56 pm

Nüüdseks siis põhi, seest ja väljast mastiksiga üle tehtud, karbid said ka pisut mastiksit, mõni päev tagasi said ka külgmised ümarad suunatuled uute vastu välja vahetatud. Üksspäev hakkasin autot garaazist välja ajama ja kogematta läksin vastu suunatulede lülitit, ja käis mingi kahtlane plõks ja ükski suunatuli ei töötanud enam, ohutuled aga töötavad, nendega vaja pisut tegeleda. Äkki keegi teab milles viga võib olla? Nüüd tuleb pisut värviparandusi teha, suunatuled tööle saada ja siis võib uue ülevaatuse poole liikuma hakata. Mingipärv panen ka mõne pildi. :D
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas metsamees » Neljapäev Juun 25, 2015 11:42 pm

Minu autol põhjustas viimase plõksuga suunatulede kadumise külmjoode suunatulede relees. Üle jootmine aitas.
Muidugi võib viga ka hoopis kusagil mujal peituda. Igatahes jôudu ja õnne!
metsamees
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 585
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 6:28 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Laupäev Juul 04, 2015 7:00 pm

Nüüdseks on velje liivapritsitud, krunditud ja värvi all. Mingipäev lähevad rehvid peale ja veljed alla. Nimetage kõik rehvimõõdud, mida annab sapika orginaal veljele toppida :D
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Pühapäev Juul 26, 2015 9:23 pm

Autoga on liigeldud juba päris palju maad, aga nüüd enne ülevaatust vaatasin pidureid ja nimelt kundepoolne esimene pidur ei võta midagi, teised kolm töötavad ilusti, võtsin lahti, vaatasin, et klotsid on ilusad, õhutasin, aga ei midagi. Klotsid ei liiguks nagu üldse. Mis jama võib olla?
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas tuust » Pühapäev Juul 26, 2015 11:20 pm

Ilmselt reguleerimis rõngad kinni.
Võta trummel maha, klotsid ka. Keera õhutus nippel natuke lahti. Võta abiks haamer ja mingi raud varras, ning peksa silindri kolbe kordamööda sisse poole. Õhuta, kui ei toimi ikka, siis korda. Kui ikka ei toimi, siis võta kolvid välja, löö rõngad ka välja, ning lihvi kolb seest peene liivapaberiga. Kui kokku paned, siis jälgi kolbide keeramisel reeglit, kinni ja pool pööret tagasi ( muidu ei jää liikumis maad).
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas metsamees » Esmaspäev Juul 27, 2015 9:13 am

Tuust, muidu jutt jumala õige, aga esimesed pidurid, ühe kolviga, igal klotsil eraldi silinder. Kui silindrid juba nii roostes, et kolvid kinni jäävad on lootus ainult kolvi sissepoole toksimisega pääseda suht väike.

Igatahes kui juba kolb käes, võib abi olla kooslusest akudrell, suvaline puur otsas, kaltsu vahele ja liivapaber kõige otsas.Pärast tuleb muidugi silinder seest maru puhtaks saada, et liivapaberi puru mansette lõhkuma ei jääks.

Teine teooria on see, et piduritega ei mängita, paras aeg on uued esimesed silindrid otsida. Suht nõme tunne on, kui pidurid nii peale jäävad, et õli keema läheb ja pidurid ära kaovad. On juhtunud, mitu kurda.

Lõpetuseks, ei väsi kordamast. Proovime ikka vältida dot4/BSK segu, eks.
metsamees
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 585
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 6:28 pm
Asukoht: Tartu

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Pühapäev Aug 23, 2015 9:55 pm

Tervist, jupp aega pole kirjutanud. autoga sai ülevaatusel käidud ja ega muud viga polnudki, kui tiba mõrane rehv ja võike lõtk kundenurgas. Nüüdseks hakkab autol hambaid näitama sidur, mis kipub libisema. aga väga hull veel ei ole, sest kui kolmandalt käigult lükkad neljandale, siis libiseb, aga kui kaks korda gaasiga jõnksutada, siis läheb vingelt edasi. Ega muud vist selle siduriga polegi teha, kui siduri kuluosasi vahetama hakata? Mis on soovitav, või kohustuslik siduri lahtivõtmisega ära vahetada? kui tööks läheb, siis tuleb sidur ära teha ja karteritihendivahetus sammuti, kuna kipub lekkima. Mis on veel sapika mootorite osad, mida võiks ühe lahtivõtmisega tähele panna? :)
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Reede Dets 11, 2015 5:20 pm

Terevist, auto seisab juba pikemat aega talveunes ja ootab uut hooaega. Nüüd siis plaanis siduriketas ära vahetada, et uue hooajal oleks vähe lõbusam sõita. Algul mõtlesin, et kui sidurit hakkan vahetama, siis võtan ainult käigukasti küljest ja pärast kokku tagasi, nüüd lähemalt vaadates, sain teada, et ainult kasti ei saagi küljest võtta, kuna kasti külge läheb mootori kinnitusraud?? Kuidas siis kõige õigem oleks sidurit vahetada, peab ikka vist mootori maha võtma, aga sellisel juhul küsiks, et kuidas keegi tavaliselt mootorit maha võtab ja peale paneb? Milliseid tõsteseadmeid kasutate? Teisele sapakale panin suvel mootori peale ja see oli koduste vahenditega päris keerukas ja rikkus kohati ka värvi. Selle rohelise sapaka värv ei tohi kriipsugi kahjustada saada :D :D Nii siis sapikamehed jagage soovitusi!!
Tänud! :D :D
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Pühapäev Jaan 10, 2016 2:59 pm

Tere, sapakat ootab ees õlivahetus, kuidas se sellisel autol täpsemini käib? mis kaasneb õlivahetusega? Mis võiks olla uus õli, mis mootorisse läheb? Kui suur kogus õli sapaka mootorisse läheb? Teine küsimus oleks, et millist pesuvahendi kasutada heledate sapaka istme puhastamisel?
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas karpaants » Kolmapäev Mär 02, 2016 7:09 pm

Tervist klubilised. Vahepeal sai siis üks väga super tehing tehtud, sain endale tutika sapika orginaal kärukonksu kõige sinna juurdekuuluvaga(konksuraud, veopea, kinnitusrauad, tuledepistik, tuledejuhtmestik, kinnituspoldid, vaheplokk, konksu paberil manuaal ja jupid olid isegi veel orginaalkotis ja õlipaberis :D Mingiaeg vaja konks alla kruttida ja teha endiselt õlivahetus, mida pole veel jõudnud teha. Soovitage head mootori ja käigukastiõli, mis oleks sapikale sobilik :D

Pildikene konksust;
Pilt
Nüüd kui saaks veel uued tagumised porilapakad, siis oleks masin suveks valmis!
karpaants
 
Postitusi: 62
Liitunud: Reede Juul 18, 2014 7:08 pm
Asukoht: Põlvamaa

Re: Karpaantsu ZAZ 968M Roheline

PostitusPostitas sapikafänn » Neljapäev Mär 03, 2016 12:07 pm

Ega sa juhuslikult seda kärukonksu Jõgevamaalt ei saanud? Nimelt mul oli 2 komplekti ja ühe sellise andsin niisama ära ühele Jõgevamaa fännile.
Enda automootoris kasutan BP Visco 3000 poolsünt 10W40 õli. Ise arvan, et pole vahet mis tootja õli võtad. Tänapäeval nad suht head. Lihtsalt soovitaks poolsünt 10W40-10W60 valida.
Kui sa pole eelmise aasta jooksul seda teinud, siis ära unusta puhastada ka rihmarattas olevat "filtrit". Selleks muretse endale ennem uus tihend. Või siis tuleb ise uus teha.
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 191
Liitunud: Pühapäev Okt 19, 2014 2:05 pm
Asukoht: Tartu

Eelmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 6 külalist