Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:13 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Zazerati 968 - Elvis

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: Zazerati 968 - Elvis

PostitusPostitas Elvis » Neljapäev Veebr 07, 2013 9:14 pm

sipelgas kirjutas:Surveastme tõstmiseks kasutaid mingeid muid viise ka peale silindri läbimõõdu kasvust saadav?


Hetkel mitte, kuid tulevikus plaanis ajada surveaste 9 kanti.
Kolvid on 79.4mm.

Mootor hetkel laiali, kohe kokku laduma. Üllatavalt vähe kulunud, paremas seisus kui isa oma oli. Aga naljakas oli see, et leidsin karteripõhjast nr6 lehtvõtme :lol:
hetkel mootor tahab kõvasti puhastamist, kuna see väga õline.


Ja avastasime, et minu mootorile vale kollektor peale läinud, see pole ära porditud, üks kollektor sai ära porditud kunagi ja järelikult see mu autole peale ei rännanudki :oops: väike jõu kadu juba sealt, kuna blokil on sisselase porditud. Aga selle kollektori pordib nüüd ise ära koduste vahenditega.
Elvis
 
Postitusi: 56
Liitunud: Kolmapäev Nov 23, 2011 3:43 pm

Re: Zazerati 968 - Elvis

PostitusPostitas Elvis » Laupäev Veebr 09, 2013 1:58 am

Sa vana piiks, kuidas sapper käima nüüd hakkas, hoopis teine käimine kohe, mõlemad sportsumpad all ja moto käib väga uhkesti, revvib hästi ja hääled on mahlased, nagu ameeriklane juba, eks homme videosid ja pilte :P rajal parklas sissesõitu tiksuma.
Elvis
 
Postitusi: 56
Liitunud: Kolmapäev Nov 23, 2011 3:43 pm

Re: Zazerati 968 - Elvis

PostitusPostitas Elvis » Laupäev Veebr 16, 2013 6:09 pm

Täna ECC Jääkunnil II koht.

Sapakat tabanud jälle tehnilised viperdused nagu ikka, eile sain siduri korda. Testisõidul (100m) kadusid laksust pidurid - viga purunenud pidurivoolikus. Täna rajal läks ka teine, sai ära vahetatud, aga ei saanud korralikult õhutatud, nii et täna sai võisteldud põhiliselt aint tagapiduritega ( mitme pumpamisega tulid ka esimesed õrnalt järgi ).

Mingi testivideo ka pärast sõite, rada oli ikka nii persses peale sõitu. Hullult lammutab autot.

http://www.youtube.com/watch?v=sSkA40Jw-_w&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1   

Eelmine nv muide 5 koht ajasõitudes ja ühissõitudes essa (sidur oli väga õhtal ja andis pärast sõite otsad täielikult, ketas oli kulunud ja survelaager laiali, nüüd uus sidur)
Elvis
 
Postitusi: 56
Liitunud: Kolmapäev Nov 23, 2011 3:43 pm

Re: Zazerati 968 - Elvis

PostitusPostitas Elvis » Esmaspäev Veebr 25, 2013 12:38 am

Vahepeal osaletud kahel sõidul,

23.02
Kaiu karikasarja VI etapp(eelviimane), asusin juhtima ajasõite RWD klassis ja samuti Superstardi klassis. Ehk siis kaks esimest kohta. Kiirel rajal pole paha sapakaga.
Mingi sisevideo ka pakkuda teloga, see üksildane ühissõit. Mingi jama on, kuskilt tuleb leebelt õli vahe peal välja, tõenäoliselt õlivarda vahelt kui natuke hüppab, muud seletust pole.

Pildut ka:
Pilt

Videot ka:
http://www.youtube.com/watch?v=vcu9KKmrrnI&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1   


24.02
Kabala jäärada ja vigursõit. Esimest korda sõitsin siukest asja nagu vigursõit. Tulemuseks oli teine koht, 2 sekundilise kaotusega. Tõenäoliselt oleks uhkelt essa tulnud, kui tagurpidi käik oleks meeldivamalt koostööd teinud, ühe korra ei tahtnud üldse minna, rammisin seal seda käiku, päris korralik ajakaotus oli, muidu vigursõit päris äge, hull nikerdamine ikka. Trahvid karmid. Poleks roolipiirajaid ära võetud, oleks olnud suht võimatu seda sõita sapakaga :P
Oli võimalus võita 4 karikat. Klassid olid Vigursõit, Vigur+Aeg, Ajasõit, Ühissõit. Viguris siis 2 koht ja ühissõidus teine koht. Rada oli täiesti p*****, kuumaastik, siukest retsi pole sapakas kunagi saanud. Ajasõidus esimesel voorul esimesel ringil otsustas järsku lennata ratas koos rummude ja asjadega terves tükis minekut panna (veovõll murdus). Ehk siis jäi kaks karikat saamata, tõenäoliselt kaks esimest kohta. Tunni aja jooksul sain uue veovõlli alla ja auto liikuma, nuiasin üht ajasõitu, et mõõdetaks huvi pärast. Kõdise ja libedaks lihvitud raja peal, kus enam niimoodi takka ei julgenud anda rõõbastes ja aukudes tuli teine aeg. Üks kurb asi veel see, et ühest tagumisest rehvist lennutab naelu välja nii mis kole. 18 naela välja tulnud. Nendega peab midagi ette võtma, valgus on viimane sarja etapp, mis on väga tähtis. Rahva nägu oli muide hea, kui ma mingi 40-50min stardis järsku olin terviku sapakaga. Pärast tuldi uurima, mis mootoril tehtud :D ütlesime originaal, "ei usu" , näitasime kapoti alust, " no kurat, siin peab midagi tehtud olema " , siis läks minema, ütles teisele vennale "ei saand midagi teada " :D naljakas oli

Pilt ka:
Pilt
Elvis
 
Postitusi: 56
Liitunud: Kolmapäev Nov 23, 2011 3:43 pm

Re: Zazerati 968 - Elvis

PostitusPostitas Elvis » Esmaspäev Veebr 10, 2014 1:01 am

pole siia ammu kirjutand, kui aega saan kirjutan pikemalt.
Eelmine hooaeg lõppes sedasi:
Pilt

ja algas lennukalt uus hooaeg :)
Pilt

RWD, üle 30 klassi osaleja seast 3 koht siis esimest korda sapikarooli istudes ning 1 prooviringiga uuel rajal. Osutusin originaalmootoriga kõige kiiremaks sapakaks, kohal oli muidugi ka sigullimootorite ja audi mootoritega sapakaid.
Ühissõidus tõotas tulla 1. koht, olin juba pikalt ees, kuid õnn pöördus käigukasti jukerduste tõttu. Nagu eelmisel hooajalgi, jäin jälle hätta käikudega. Ei saand teist käiku sisse ja siis ei saand tükk aega ühtegi käiku ja tagatipuks suri veel välja ka. Lõplikult jäin siis neljandaks ühissõitudes. Siit innustus käigukast lõpuks laiali võtta või siis välja vahetada.
Elvis
 
Postitusi: 56
Liitunud: Kolmapäev Nov 23, 2011 3:43 pm

Re: Zazerati 968 - Elvis

PostitusPostitas Elvis » Neljapäev Nov 24, 2016 2:07 pm

Pole ammu siia kirjutanud, kuid antud sapakas veel elutseb, suvisel sõidul suutis kahjuks vend esiotsa teistkordselt sisse sõita, nüüdsest algab see periood, kus uus sapakas ainult enda jaoks. Kuna kere on suhteliselt läbi ja igatepidi vedel, siis sai alustatud uue rallika ehitamist, millele läheb peale 1.5 67kW 2004a. lada pritsung mootor, kõik vajalik olemas ning peatselt huvi korral ka uuest autost teema.

Lisan ka mõned pildid mis sellest sapakast on saanud ja vahepeal olnud. Ehk muutis vahepeal värvi, paar tehnilist täiustust (aknapesusüsteem mersult), käiguhoovastik sai lõpuks heaks.
Mootor on ennast aastatega väga hästi üleval pidanud, ajaviiteks katsetab erinevaid kollektori lahendusi.

Pilt

Pilt

on ka hulgaliselt videosid, kellel huvi on võib märku anda, siis laen need üles ja postitan
Elvis
 
Postitusi: 56
Liitunud: Kolmapäev Nov 23, 2011 3:43 pm

Eelmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron