Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:47 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Nongrata Sapu

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Dets 29, 2016 9:35 pm

Üle mitme aja võtsin mõned tööd ette. Keroplekid lasin üle värvida (liivaprits+ pulber), tooniga panin veits mööda, pole selline konkreetne hall, vaid kergelt pruunika varjundiga, see selleks, ei hakka uuesti tegema. Lisaks lasin ka istmete raamid ja plekid ära värvida, samamoodi prits+ pulber. Sügisel selgus ka olematu tühikäigu põhjus- nimelt istus ämblik kehvalt, ploki ja kollektori vahelt sai lisaõhku, õhuke papptihend küll oli, aga sellest ei piisanud, panin nüüd silikooniga ja mootor tiksub nagu sveitsi kell.
Pilt
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Reede Dets 30, 2016 8:30 pm

Täna tegelesin väheke keretöödega ehk lasin suvel kiirelt lapitud augud haljaks. Teab keegi, kas sapikale on olemas remont tiivaäärt? Sigullidele pakuti küll omal ajal karpe ja ukse alumisi plekke jmt. Rooste levib ikka mõnuga, esimesel pildil on näha värvialune võrgustik, pinnal oli vast ruutmillimeetrine kobrutus, tundub, et probleem algmaterjalis või pole seda tehases enne värvimist korralikult töödeldud. Hetkel ei teagi mida teha, kas keevitada või mökerdada pahtliga ja siis mingi aja pärast teha kapitaalselt ehk kogu kere paljaks, liivaprits jne.
Pilt
PiltPilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas incz » Reede Dets 30, 2016 9:04 pm

Remont tiivaäärt ei ole veel kohanud, küll aga on aegajalt liikunud tervet küljeplekki.
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 289
Liitunud: Laupäev Juun 27, 2009 12:47 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas madis1080 » Teisipäev Jaan 03, 2017 11:06 pm

Kui huvi on siis mul oleks kere kust lõigata.
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Teisipäev Veebr 21, 2017 10:08 pm

Võtsin väikse värvimistöö ette. Tegelikult esialgne plaan nägi ette värvida ainult tiivaääred ja esi- ja tagaosa allääred, aga kuna üks asi viis teiseni, teine kolmandani jne. siis läksid värvialla esi- ja tagatiivad, eest põll ja tagant stange alla jääv osa. Eeltööde kvaliteediga rahul ei ole, siin seal on näha, et pind ei ole ühtlane, samad sõnad ka värvimise kohta, paaris kohas on kerge apelsin, ühest kohast hakkas jooksma jne. Arvestades seda, et tegin sellist tööd teist korda elus, töökohaks on olematu vendiga nõukaaegne maaalune garaaziboks, valgustus pole ka kõige parem, värviprits odavama otsa oma, siis võib isegi tehtuga rahule jääda. Katsun veel värvi poleerida poleermasinaga, sellega saab ehk väheke paremaks. Uksed ja kapotid jätsin esialgu värvimata, neil roostekahjustused puuduvad, proovin neid poleerida, kui saab pinna erksaks ja samasuguseks nagu värvitud tiivad, siis on hea, kui ei, siis tulistan neile ka värvi selga. Loodame, et värv jääb püsima. Nagu ikka enne tegin ja siis uurisin kuidas tegema peab. Nimelt lasin pleki haljaks, sinna Motip 1k happekrunt, siis pahtel, siis 1k Motip tavakrunt ja siis 2k värv (Devorist). Kurjajuur pidigi olema pahtel happekrundil, mis pidi kippuma lahti tulema vmt. Õige järjekord oleks epo krunt, pahtel (vajadusel), täitevkrunt, värv.
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Teisipäev Veebr 21, 2017 10:50 pm

Happekrundi kasutamisel oleks pidanud täitekrundiga üle laskma, siis pahteldama ja uuesti täitekrundiga üle.

Epo puhul saab kohe pahteldada ja siis uuesti epoga üle.

Täitekrunt imab ka niiskust ja ei tohi pikalt ilma kattevärvita olla. Epokrundiga seda muret pole.

Ise kasutasin happekrundi varianti kuid kõik olid 2k.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Kolmapäev Veebr 22, 2017 9:22 pm

Täna tegelesin väheke poleerimisega, tegelased pildil. Paistab, et saab vana värvkatte ilusti läikima ja uuevääriliseks. Pildil olev põsk on uue värvi all.
Lõpuks jõudis kätte päev, mil katkise istme seljatoe ära parandasin. Paar aastat tagasi küsisin kuskilt hinda ja taheti nahk+ töö 100€, pidasin kalliks. Sel aastal haarasin istmel nahast, otsisin ise materjali, sain sellest Noorest Tehnikust, maksis 4€, tooni vahe on üliväike, õmmelda lasin Sadulsepp24 (Hitehi juures) nahatöökojas, töö kiire ja korralik ja maksis 10€.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Esmaspäev Aug 07, 2017 9:08 am

Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas sapikafänn » Esmaspäev Aug 07, 2017 9:28 am

Nongrata kirjutas:https://youtu.be/C1x1yV53cEA


Mis on video postitamise mõte kui see on privaatne ja seda ei näe?
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 191
Liitunud: Pühapäev Okt 19, 2014 2:05 pm
Asukoht: Tartu

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Esmaspäev Aug 07, 2017 12:27 pm

Nüüd näeb.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Eelmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist

cron