Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:57 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Nongrata Sapu

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Pühapäev Mai 05, 2013 8:50 pm

Uut kolbi pole aga mõne viisaka kasutatu peaks ikka leidma. Rõngad tahaks ilmselt uuendamist aga need saab Lada tutikatega asendada.


Aga paak istus kenasti tagasi oma kohale vaatamata pigimati ja vildi paigaldusele?
Ma pean ka ikka kiiremas korras selle töö ette võtma.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Pühapäev Mai 05, 2013 9:49 pm

Paak läks nibinnabib, paar mm veel ja poleks saanud enam korki peale keerata.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Laupäev Mai 11, 2013 8:44 pm

Täna panin pea peale, aga üks tikkpolt andis otsad rsk. Kas kõige mõtekam on vedru või mis iganes selle värgi nimi on (keermeparandus vedru) sisse keerata? Või on remontmõõtu tikkpolte olemas (M12)? Kurat ma ütlen, ühest august teise :evil: .
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Laupäev Mai 11, 2013 8:56 pm

On olemas ka selliseid tikkusid, kus üks ots on M12 ja teine M10. Ühe peaks veel leidma kui vajadus on. Aga võib ka lihtsalt V-Coili sisse panna.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Kolmapäev Mai 22, 2013 8:48 pm

Ei saa käima. Kolmanda poti surve on 3,5, no ok, vana silinder ja kolb, suuremat survet ei maksa sealt oodata, aga millegipärast on nüüd esimese poti surve 0, ennem pauku oli 8. Kas siis mingi kolmanda poti kild viskas esimese poti kolbi augu sisse või mis?
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Kolmapäev Mai 22, 2013 9:45 pm

3,5 surve ilmselt ikka klappide ebatihedusest tingitud mitte kolvigrupist. Kas sa 1. silindri klapivahed kontrollisid ära?

Vaevalt, et mingid tükid sealt esimesse silindrisse jõudsid kuid nii mõnigi asi võis selle juhtumiga kannatada saada. Tekstoliit näiteks aga kui klapivahed on paigas siis ei jää muud vist üle kui pea maha võtta.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Kolmapäev Mai 22, 2013 9:49 pm

Vahed on ok, klapid lahti ei jää. Tuleb ikka teine pool ka lahti võtta.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Mai 23, 2013 8:26 pm

Teine pool ka nüüd lahti, klapid peavad. Tundub, et läbi sisselaske on löönud mettalipudi vastassilindritesse ja see on seal kolvi, silindri ja rõngad ära söönud.
Pilt
Pilt
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Neljapäev Mai 23, 2013 8:56 pm

Müstika. Kuidas ta sellises koguses sinna jõudis ja miks teistesse ei läinud.

Sa kolbi alla ei keeranud, et silindri olukorda näha?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas pooltelg4 » Neljapäev Mai 23, 2013 9:19 pm

No kui klapitaldrik läks, siis jäi klapp lahti, tugev imev tuul, mille tekitasid teised silindrid, imes puru ka teistesse silindritesse. Aga kas teistes polnud siis seda puru? Suur jama küll ühe väikese klapirikke pärast.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Mai 23, 2013 10:09 pm

Puru on esimeses ja teises, neljandas pole. Esimese silindri võtsin maha (selle kompressioon on 0), seintel on sügavad kriimud ja esimene rõngas on kergelt kinni kiilunud. Ma vist otsin kuskilt uue mootori, ei viitsi sellega jamada, kurat teab mis pahandust mettalipuru veel teinud on. Teisalt on tuliterad silindrid, sõrmed ja kolvid olemas, aga mootor on vaja nii ehk naa pulkadeks võtta ja üle kontrollida.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas pooltelg4 » Neljapäev Mai 23, 2013 11:40 pm

Jajah, eks neid tükke võis alla ka minna õli sisse.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Juul 11, 2013 11:08 pm

Eile oli mingi täielik või peaaegu täielik deja vu. Nimelt käisin sõitmas ja järsku tundus, et midagi logiseb, lasin hoo väheke alla ja sain aru, et vasak esiratas logiseb. Jäin seisma ja keerasin poldid kinni. Deja vu-st- 1979 käisime automatkal Gruusias, minu isa sappariga ja 2 sigulli. Kuskil Venemaa avarustes juhtus sama asi, mingi kolin, vibra jne, isa arvas, et äkki bensukanister katusel on lahti tulnud ja logiseb, hakkas kiirust alla võtma, et kontrollida ja järsku käis pauk ja vasak esiratas lahkus tööpostilt. Ratas leiti kuskilt 200m kauguselt võsast, lisaks käidi mutreid otsimas, neid muidugi ei leitud ja sai siis igalt rattalt mutter laenuks võetud. Ema istus kraaviserval näost valge ja teatas, et tema läheb bussiga või lennukiga tagasi Tallinnasse. Eile tuli mulle see lugu selgelt meelde, aga õnneks ajalugu sedakorda ei kordunud.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Reede Juul 12, 2013 9:20 pm

Et siis auto sõidab ja mootor töötab kenasti?

Suvi on varsti läbi ja suur osa sapikaid sõitnud minimaalselt :?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Reede Juul 12, 2013 9:46 pm

So far so good! Täna sain üv ka läbi. Käisin Keilas tegemas, algul ei saanud gaase paika, vana tükk aega pusis karpa kallal ja sättis väheke süüdet, lõpuks näitas aparaat rohelist. Tuli välja, et vana oli omal ajal ka sapparimees, rääkiseme törts sapaka juttu ka. Nõelklapp jupsib aegajalt, ujutab üle. Hommikul panin paugust käima, hakkasin sõitma järsku soss, seisab, karpast bena tilkus, siis läks jälle käima ja töötas nagu kellavärk, üv punktis hakkas jälle üle ajama, sain kuidagi käima ja käis jälle tiptop. Kas jääb ujuk kuskile taha kinni või mis, peab mingi aeg uurima.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

EelmineJärgmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron