Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:14 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Nongrata Sapu

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Pühapäev Mär 31, 2013 10:00 pm

Vahepeal sai väheke jubinaid külge kruvitud ja jändasin ka pigimattidega. Paagi taha ja tagumise istme alla panin 4mm matid, sinna peale 8mm vildi, tunneli peale ainul vildi, põhja mati ja vildi. Kardan, et põhjas hakkab vilt niiskust koguma ja tuleb välja visata, eks paistab, plaan on asendada ka kummist põhjamatid tavalise musta hingava kattega (sellisega millega kaetakse supakate kaste), siis ehk ei hakka vilt niiskust koguma. Kumm põhjas on küll saatanast, vesi alla läheb, aga sealt enam välja ei kuiva kuidagi, isegi suvel mitte. Garaazis väheke tuuritasin, tundub vaiksem, tuleb veel uksed ja tagaistuja külg ka ära matistada ja vildistada, siis peaks bingo- bongo olema.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Esmaspäev Apr 01, 2013 8:48 pm

Mõnus. Garaažis ilmselt petab peegelduste tõttu aga vaiksem on kindlasti. Tagumiste polstrite tagant tuleb ilmselt aga ka üsna palju müra.

Ja ei saa jätta mainimata, et A on ikka veider pill oma ühekontuurilise pidurisüsteemiga. Või on see auto ümber ehitatud vastavaks? Raamatust meenub ka A kohta ikka kahekontuuriline ja nagu näha siis potsikute jaoks on ka kolm auku olemas.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Esmaspäev Apr 01, 2013 9:09 pm

Mul on raamat ZAZ968A, seal on kahe kontuuriga, sellel lehel http://www.autosoft.ru/online/acat/?idm ... =6&atype=0 näitab mõlemat- ühe ja kahje kontuuriga, ju siis osa on ühega ja mingist ajast edasi tehti kahega.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Esmaspäev Apr 01, 2013 9:11 pm

Võimalik.

Kas sa kasutasid spetsiaalset pigimatti või on ehitusel kasutatav?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Esmaspäev Apr 01, 2013 9:22 pm

Spets matti, ehitusmatt pidi haisema hakkama, eriti kuuma ilmaga. Maksab 15€ pakk autoladu.ee-s, pakis on 4 lehte 40x50cm, 2 pakki on juba läinud. Ustesse peaks õhema panema, 4mm pidi kergelt ära kukkuma, ustel tuleks polstri poolsed avad ka kinni kleepida. Plaan veel esirattakoopad seest matiga katta, need on ka päris suured müraallikad. Vildi kulu on umbes 4m (laius 1m, 7€/m), liimib seda väga hästi sprei kontaktliim, saab neid Luise Noorest Tehnikust. Tegelikult peaks ka armatuuri aluse ja taguse ka ära matistama, aga ei viitsi nii palju jännata. Kui tahta odavalt läbi ajada võib mingit mastiksit paar purki rulliga paksult peale määrida, abiks ikka.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Apr 18, 2013 8:15 pm

Väheke blingi :)
Pilt
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas zajets » Neljapäev Apr 18, 2013 8:17 pm

Ilus :)
zajets
 
Postitusi: 152
Liitunud: Laupäev Juul 17, 2010 11:44 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Neljapäev Apr 18, 2013 8:47 pm

Nice. Kus teha lasid?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Apr 18, 2013 9:59 pm

Vaibaparadiisis. Ega ei taha sinna jalgupidi peale minnagi, peaks kilesussi süsteemi sisse viima.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Mai 02, 2013 8:40 am

Juhtus selline asi- kohapeal andsin paar korda gaasi ja tulemus on selline. Mootor käib käega rihmast pöörates kuskil kolmandik pööret. Mis veel võib katki olla? Ega ennem lahtikiskumist teada ei saa? Kurat, maikuus nüüd selline asi!
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Neljapäev Mai 02, 2013 9:25 am

Tekstoliithammakas ilmselt lendas. Otsakaan maha ja pead ka igaks juhuks.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Neljapäev Mai 02, 2013 9:17 pm

Nonii, klapp mootoris. Stsenaarium oli tõenäoliselt selline, et klapitaldrik läks pooleks, klapp kukkus silindrisse ja ülejäänud on juba ajalugu. Mis nüüd oleks mõtekas- kas remontida või leida kuskilt uus mootor?
Pilt
Pilt
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Neljapäev Mai 02, 2013 9:22 pm

Uus pea, kolb ja silinder ning asi peaks jälle korras olema. Uue mootori järgi ei pea küll kohe jooksma.

Päris karm välk on selgest taevast igatahes tulnud.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas AhtiH » Pühapäev Mai 05, 2013 7:56 pm

Nongrata kirjutas:Spets matti, ehitusmatt pidi haisema hakkama, eriti kuuma ilmaga. Maksab 15€ pakk autoladu.ee-s, pakis on 4 lehte 40x50cm, 2 pakki on juba läinud. Ustesse peaks õhema panema, 4mm pidi kergelt ära kukkuma, ustel tuleks polstri poolsed avad ka kinni kleepida. Plaan veel esirattakoopad seest matiga katta, need on ka päris suured müraallikad. Vildi kulu on umbes 4m (laius 1m, 7€/m), liimib seda väga hästi sprei kontaktliim, saab neid Luise Noorest Tehnikust. Tegelikult peaks ka armatuuri aluse ja taguse ka ära matistama, aga ei viitsi nii palju jännata. Kui tahta odavalt läbi ajada võib mingit mastiksit paar purki rulliga paksult peale määrida, abiks ikka.



Mis paksusega vilti kasutasid?

Ja ega sa sõita ei saanud mürasummutusega enne mootori probleemi?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Nongrata Sapu

PostitusPostitas Nongrata » Pühapäev Mai 05, 2013 8:37 pm

8mm vilt. Oli tunduvalt vaiksem, nii mootori- kui ka rehvimüra oli vähem, aga nüüd on domineerima hakanud tuulemüra, peab tihendid üle vaatama.
Sain pea ja silindri, nüüd oleks kolbi vaja koos rõngastega, et kui kellelgil vedeleb, siis ma võtaks ära.
Nongrata
 
Postitusi: 197
Liitunud: Neljapäev Okt 21, 2010 2:50 pm

EelmineJärgmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron