Nongrata Sapu

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Vahepeal sai väheke jubinaid külge kruvitud ja jändasin ka pigimattidega. Paagi taha ja tagumise istme alla panin 4mm matid, sinna peale 8mm vildi, tunneli peale ainul vildi, põhja mati ja vildi. Kardan, et põhjas hakkab vilt niiskust koguma ja tuleb välja visata, eks paistab, plaan on asendada ka kummist põhjamatid tavalise musta hingava kattega (sellisega millega kaetakse supakate kaste), siis ehk ei hakka vilt niiskust koguma. Kumm põhjas on küll saatanast, vesi alla läheb, aga sealt enam välja ei kuiva kuidagi, isegi suvel mitte. Garaazis väheke tuuritasin, tundub vaiksem, tuleb veel uksed ja tagaistuja külg ka ära matistada ja vildistada, siis peaks bingo- bongo olema.
Image
Image
Image
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Mõnus. Garaažis ilmselt petab peegelduste tõttu aga vaiksem on kindlasti. Tagumiste polstrite tagant tuleb ilmselt aga ka üsna palju müra.

Ja ei saa jätta mainimata, et A on ikka veider pill oma ühekontuurilise pidurisüsteemiga. Või on see auto ümber ehitatud vastavaks? Raamatust meenub ka A kohta ikka kahekontuuriline ja nagu näha siis potsikute jaoks on ka kolm auku olemas.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Mul on raamat ZAZ968A, seal on kahe kontuuriga, sellel lehel http://www.autosoft.ru/online/acat/?idm ... =6&atype=0 näitab mõlemat- ühe ja kahje kontuuriga, ju siis osa on ühega ja mingist ajast edasi tehti kahega.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Võimalik.

Kas sa kasutasid spetsiaalset pigimatti või on ehitusel kasutatav?
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Spets matti, ehitusmatt pidi haisema hakkama, eriti kuuma ilmaga. Maksab 15€ pakk autoladu.ee-s, pakis on 4 lehte 40x50cm, 2 pakki on juba läinud. Ustesse peaks õhema panema, 4mm pidi kergelt ära kukkuma, ustel tuleks polstri poolsed avad ka kinni kleepida. Plaan veel esirattakoopad seest matiga katta, need on ka päris suured müraallikad. Vildi kulu on umbes 4m (laius 1m, 7€/m), liimib seda väga hästi sprei kontaktliim, saab neid Luise Noorest Tehnikust. Tegelikult peaks ka armatuuri aluse ja taguse ka ära matistama, aga ei viitsi nii palju jännata. Kui tahta odavalt läbi ajada võib mingit mastiksit paar purki rulliga paksult peale määrida, abiks ikka.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Väheke blingi :)
Image
Image
zajets
Posts: 152
Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by zajets »

Ilus :)
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Nice. Kus teha lasid?
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Vaibaparadiisis. Ega ei taha sinna jalgupidi peale minnagi, peaks kilesussi süsteemi sisse viima.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Juhtus selline asi- kohapeal andsin paar korda gaasi ja tulemus on selline. Mootor käib käega rihmast pöörates kuskil kolmandik pööret. Mis veel võib katki olla? Ega ennem lahtikiskumist teada ei saa? Kurat, maikuus nüüd selline asi!
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Tekstoliithammakas ilmselt lendas. Otsakaan maha ja pead ka igaks juhuks.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Nonii, klapp mootoris. Stsenaarium oli tõenäoliselt selline, et klapitaldrik läks pooleks, klapp kukkus silindrisse ja ülejäänud on juba ajalugu. Mis nüüd oleks mõtekas- kas remontida või leida kuskilt uus mootor?
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Uus pea, kolb ja silinder ning asi peaks jälle korras olema. Uue mootori järgi ei pea küll kohe jooksma.

Päris karm välk on selgest taevast igatahes tulnud.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Nongrata wrote:Spets matti, ehitusmatt pidi haisema hakkama, eriti kuuma ilmaga. Maksab 15€ pakk autoladu.ee-s, pakis on 4 lehte 40x50cm, 2 pakki on juba läinud. Ustesse peaks õhema panema, 4mm pidi kergelt ära kukkuma, ustel tuleks polstri poolsed avad ka kinni kleepida. Plaan veel esirattakoopad seest matiga katta, need on ka päris suured müraallikad. Vildi kulu on umbes 4m (laius 1m, 7€/m), liimib seda väga hästi sprei kontaktliim, saab neid Luise Noorest Tehnikust. Tegelikult peaks ka armatuuri aluse ja taguse ka ära matistama, aga ei viitsi nii palju jännata. Kui tahta odavalt läbi ajada võib mingit mastiksit paar purki rulliga paksult peale määrida, abiks ikka.

Mis paksusega vilti kasutasid?

Ja ega sa sõita ei saanud mürasummutusega enne mootori probleemi?
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

8mm vilt. Oli tunduvalt vaiksem, nii mootori- kui ka rehvimüra oli vähem, aga nüüd on domineerima hakanud tuulemüra, peab tihendid üle vaatama.
Sain pea ja silindri, nüüd oleks kolbi vaja koos rõngastega, et kui kellelgil vedeleb, siis ma võtaks ära.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests