Kõrvik aastast 74

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
m8kham
Posts: 13
Joined: Mon Jan 31, 2011 4:21 pm
Location: Tallinn
Contact:

Kõrvik aastast 74

Post by m8kham »

Tere.

Tahtin juba ammu endale autot, millega koos natukene aega viita, ja siis ühel mitte eriti kaunil päeval avastasin oma Kõrviku.http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=03e1
Just sellisena neid kaksikuid läbi vana ja räsitud läpaka ekraani vaatasin. Esimese asjana helistasin sõbrale ja hakkasin jälle rääkima kuidas nii ja kuidas naa. Siis tuli see saatuslik lause "sa ju ainult räägid"!! Sügaval sisemas hakkasin keema ja paar päeva peale seda võtsime suuna Tallinnast Tartusse. Välja ilmus suure sõbraliku näoga Urbaan (kasutaja siit foorumist), kelle pimedas konkus seisis väga õnnetu ZAZ. Kümme minutit juttu ja olin endalegi üllatuseks ostnud piltidel alumise isendi. Kui nüüd aus olla, siis sel hetkel ei teadnud, millega end sidusin.

Kuna autot me kohe kätte ei saanud, siis sinna ta jäi. Nädal hiljem upitati ta kuidagi treila peale (kuidas, võib rääkida Urbaan) ja öösel, kui koju tulin, nägin teda maja ees. Siis algas meile kõigile tuttav töö.

Esimeseks... Mootoriga tegi sõber imet ja 4,5h sellest hetkest, kui seda näppima hakkas, lõi Kõrvik mõnusalt nurru. See oli uskumatult hea tunne - eriti veel peale seda, kui elukaaslane nädal virisenud on, kui halva ja mittetöötava auto ma ostsin.

Teiseks... Pidurid.. 2 kuud, paar miljonit ära jooksnud ajurakku ja mõnda villi hiljem saime ka nendega enam-vähem joonde. Kõik oli juba õhutatud ja siis andis otsad piduri kuramuse pump. Kuna vajalikke kummijullasid kuskilt saada ei olnud, otsustasime vahele pigistada Saksas toodetud siksi pumba ja, oh imet, Kõrvik isegi imiteerib pidurdamist. Vaja veel nokitseda. Uutele ZAZi omanikele soe soovitus: kui vahetama hakkate, siis vahetage kõik korraga - see lihtsalt palju lihtsam, kui pärast ükshaaval poest juppe tuua.

Kolmandaks... sumpsid.. Soetasin poest uued - 800 raha maksid.. ja töö, mis pidi kestma 10 minutit, röövis minult ja sõbralt tervi pika päeva.. Ei ole ju võimalik toota juppe, mis kohe vahele sobivad. Natukene relakat, natukene puuri, natukene suurt vasarat ja koolitatud sumps sai külge.

Neljandaks.. kere kaunistamine ja pindmise rooste eemaldamine. Kiiresti sain selgeks, mida tähendab pahtlitolmuahv ja pärast valged ninasõõrmed.

Kõige rohkem aega nõudev, aga siiski viiendaks.. pisiasjad ja kõik muu, mis vaja uuesti ja paremini teha.

Kirjutada oleks veel palju, aga las ta olla.. see ei ole minu tugev külg.



Aga siiski.. esime ring Tallinnas on tehtud ja masin liigub. Natukene veel putitamist ja ÜV - siit ma tulen!
m8kham
Posts: 13
Joined: Mon Jan 31, 2011 4:21 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kõrvik aastast 74

Post by m8kham »

Image
Kiire ja odav! Madaldus saavutatav 4 mutri lahti jätmisega.


Esimene pikem proovisõit!
Last edited by m8kham on Thu Apr 28, 2011 9:03 pm, edited 3 times in total.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

Re: Kõrvik aastast 74

Post by madis1080 »

Ei näe pilti. Nüüd korras. PAistab jah kobe tükk olevat :D
m8kham
Posts: 13
Joined: Mon Jan 31, 2011 4:21 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kõrvik aastast 74

Post by m8kham »

Veel mõned pildid..
Image
Image
Image
Image
õige vooliku puudumise tõttu tuli teha ajutine lahendus.
m8kham
Posts: 13
Joined: Mon Jan 31, 2011 4:21 pm
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kõrvik aastast 74

Post by m8kham »

Sai täna tiba jauratud Kõrviku seltsis ja nii muuseas vahetasin ära käigukasti õli. loodetavasti "TATT17" oli õige valik. Õige suurusega nelikanti otsides avastasin, et ukselink sobib perfektselt õlikorgi võtmeks.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests