Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:12 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas pooltelg4 » Teisipäev Juul 26, 2016 6:41 pm

sipelgas kirjutas:Kui karpaga sõitis ilusti siis ikka pritse probleem. Ja võimalke lisatugede paigaldamine ainult võimendab seda...


Jah karpaga ei raputanud tõesti. Kas lahja segu võib seda tekitada? Mul vahepeal paukus õhupuhastisse tagasi natuke külma mootoriga. Kardan et isetehtud sisselaskes oli õhuleke. Ma siis ei hakka lisatugedega vaeva nägema vaid püüan eetriga lekke üles otsida kui esineb.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas pooltelg4 » Esmaspäev Aug 01, 2016 11:17 am

Mootori raputamise probleem lahendatud.

Aga Ahti - kas sul jäi ka elektriline bens. pump kurvis kuivale? Mul hakkab kõrisema ringteel näiteks(paagis 2/3 kütust). Mida teha? Kui suur Surge Tank tuleks paigaldada et selle vea likvideeriks?
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Esmaspäev Aug 01, 2016 11:47 am

Mul on pealevool pumpa võetud paagi põhjas olevast august mitte ülevalt toru kaudu nagu originaalis. Annab tunda ainult siis kui paagis alla 10L ja suur kurv aga tavaoludes sõitis kenasti ka vaid paari liitriga.

Kui sul on tagasivooluga süsteem siis see vahepaak ilmselt väga ei aita. Ideaalis tuleks panna kütusepaaki vaheseinad imepisikeste aukudega, et kütus ei saaks kiiresti liikuda. Või siis panna võtturi torule silinder ümber väikeste aukudega, et seal kütus kiiresti ära ei voolaks.

Originaalis toru vist ei ulatunud päris põhja ka seega seda võib pikendada.

Kui vahepaak ikkagi panna siis tuleb ka kaks pumpa. Üks pumpab kütusepaagist vahepaaki ja teine siis vahepaagist mootorisse. Ja tagasivool siis tuleb vahepaaki.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas pooltelg4 » Esmaspäev Aug 01, 2016 2:05 pm

Mul samuti alt. Aga miks teeb kurvis pump seda sirinat vahepeal (täiesti tuttuus Pieburgi pump). Otsesõites ei tee. Vaatasin kunagi paaki ka - ainult üks vahesein keskel, päris hull värk :)

Pilt

Kui sa spetsialistipilgu peale heidad sellele joonisele - kas see võiks tööle hakata?
Vahepaagi paneks tagaistme alla, seal ruumi küll. 1,5-2 L. Pealevool ülalt, et võimalik õhk välja saaks suurde paaki ja tagasivool vahepaaki.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Esmaspäev Aug 01, 2016 3:24 pm

Selline lahendus võiks töötada küll.

Aga enne pumpa ära tavalist filtrit pane. Sinna sobib sõel ette aga see on tavaliselt välise pumba puhul juba sisendavas olemas.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas pooltelg4 » Esmaspäev Aug 01, 2016 4:01 pm

Proovime järgi, eks siis ole näha.

Ma vaatasin jah, et välisel pumbal oli sisendavas sõel juba ees. Ega tõesti - tavaline voolikutevaheline filter võib liiga suur takistus olla seal ees. Suht jämme (oma 14mm) sisend on pumbal, välja aga 8 mm.
Pilt
Pilt
pooltelg4
 
Postitusi: 678
Liitunud: Esmaspäev Aug 18, 2008 9:47 am
Asukoht: Abja-Paluoja / Viljandi

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Laupäev Aug 20, 2016 4:09 pm

Panin täna selle lääne siduriketta sisse. Igaks juhuks muid asju ei torkinud, et oleks võrdlusmoment.

Tegin küll ainult väikse sõidu aga hetkel on tunne hea. Nii head sidurit pole mul varem olnud. Muidugi sees olnud ketas töötas alguses ka normaalselt. Eks aeg näitab.

Autot tegema hakates vaatas vastu lumekettide karp. Tekkis kaks emotsiooni. Esmalt tahtsin tagasi Austriasse ja Šveitsi ning seejärel lihtsalt talve. Ja nüüd tahaks lihtsalt sapika seiklema minna.

Talvel tuleb aga uus mootor valmis teha.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Laupäev Sept 03, 2016 3:27 pm

Tegin lõpuks valmis selle keskmise roolivarda koos otstega. Justkui lihtne ja odav töö aga kokkuvõttes polegi.

Vasakkkeermega mutter maksis juba 1,8 eur/tk. :?
Kokku hind 38.- ja seda siis RTS rooliotstega. Kes tahab Lemförderit siis need maksavad oluliselt rohkem.

Kolme jagu on veel hetkel materjali olemas kui leidub huvilisi.

Pilti saab esmaspäeval.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas Minister » Laupäev Sept 03, 2016 4:04 pm

Mina olen käpp kõiges uues. Seega võtaks ühe.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Minister
 
Postitusi: 437
Liitunud: Teisipäev Aug 30, 2011 2:21 pm

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Esmaspäev Sept 05, 2016 6:00 pm

Varras
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Laupäev Sept 24, 2016 7:13 pm

Käisin üle pika aja (2 aastat) jälle orienteerumas. Tegin seda küll Volvoga ja ütlemata imelik oli.

Väike mõte on 8. oktoobril sapikaga juba minna ja siis käivitaks eksperimendi. Teemaks "Sõidan iga päev sapikaga ja vaatan kaua kannatab".

Vaatab mis sellest välja tuleb aga mõte vähemalt olemas. Ahju karpa jookseb hetkel pidevalt üle (nõel ei hoia) seega voolik kinni vajutatud. Kui ahju korda saab ja veidi külmalt käivitamist korrigeerida siis ei tohiks takistusi olla.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas Minister » Pühapäev Sept 25, 2016 6:54 am

Vinge oli teid üle pika aja rajal näha. 28 sept teen Lasnas ühe AO treeningu. Lähen ise sapikaga ja tore oleks teisi sapikaid ka näha. Võite tulla lihtsalt juttu rääkima või rada proovima.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Minister
 
Postitusi: 437
Liitunud: Teisipäev Aug 30, 2011 2:21 pm

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas sapikafänn » Pühapäev Sept 25, 2016 7:31 am

sipelgas kirjutas:Teemaks "Sõidan iga päev sapikaga ja vaatan kaua kannatab".


Nagu sa ise tead, kannatab väga kaua. Ise sõidan juba paar aastat ainult sapikaga ja nii talv läbi. Ainult ahju pead ennem jah korda saama.
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 191
Liitunud: Pühapäev Okt 19, 2014 2:05 pm
Asukoht: Tartu

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Pühapäev Sept 25, 2016 9:02 am

Kannatab küll jah aga pigem mõtlesin, et kaua ma viitsin enne kui tahan Volvo rooli tagasi.

Sapikaga on tore sõita aga mingi hetk tahad mugavust tagasi.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas

PostitusPostitas AhtiH » Neljapäev Sept 29, 2016 6:45 pm

Käisin ostas kalal ja näkkas. Transport maksis rohkem kui kaup ise. Arvestades nende tavapärast hinda siis tasuta saadud.
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron