karu zaz 968a

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Neid on veel vist ainuke võimalus saada siis kui ostad mõne sapika omale doonoriks ja tal on dokumendid.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
ollar
Posts: 35
Joined: Tue Jul 01, 2008 10:55 am
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by ollar »

sapikalist wrote:Neid on veel vist ainuke võimalus saada siis kui ostad mõne sapika omale doonoriks ja tal on dokumendid.
hmm, jh polegi selle peale tulnud, aga kas mite ei pea klappima igasugused numbrid, mi kere peal on , ja kui dokumentides erinev number, siis ei saa ju , vöi hakka sul keegi nimadi kontrollima vöi ?
1 3
I I
I_ _ I_ _
I I I
I I I
2 4 R
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by marek »

ollar wrote:
sapikalist wrote:Neid on veel vist ainuke võimalus saada siis kui ostad mõne sapika omale doonoriks ja tal on dokumendid.
hmm, jh polegi selle peale tulnud, aga kas mite ei pea klappima igasugused numbrid, mi kere peal on , ja kui dokumentides erinev number, siis ei saa ju , vöi hakka sul keegi nimadi kontrollima vöi ?
Pead uue kerenumbri ka ikka paigaldama autole, või kui numbrit pole, siis passile vastava kerenumbri esipleki peale lööma. Iseasi kui saab dokumendid milles kirjas, et kerenumbrita, aga see töonäosus liiga väike.
Image
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Aga kus on zaz 968-l see VIN kood ma ei leidnud kui ta on mul juhipoolse rattakoopa peal kapoti all siis ma ei näe seda kuna sapikas sinna kunagi laksu saand.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Tahtsin siis sapikast paar pilti lisada aga ei luba kuna ütleb et fail liiga suur.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
ollar
Posts: 35
Joined: Tue Jul 01, 2008 10:55 am
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by ollar »

sapikalist wrote:Tahtsin siis sapikast paar pilti lisada aga ei luba kuna ütleb et fail liiga suur.
pead arvatavasti resolatsiooni väiksemaks tegema, selleks vist mingid programmid isegi , aga täpselt ei tea .
1 3
I I
I_ _ I_ _
I I I
I I I
2 4 R
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Panin carrating-sse ka ülesse aga pildid ootavad viimased 20 min moderaatori otsust aga seal peaksid küll pildid üles minema ma vähemalt loodan.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Tere jälle!
Mõtlesin siis täna et ajan sapika garaazist välja ja teen mõned pildid panin siis bensu- vooliku kantkusse sisse ja üritasin käivitada aga ainult lubas ja käima ei läinud läksin taha mootori juurde vaatama et äkki leian sealt põhjuse ja leidsingi,juba teist korda jooksis õhufilter bena täis.Korra suve lõpus juba juhtus nii ja võtsin karpa maha ja vaatasin et nõel peab ja puha aga mis jama on ning siis leidsin et ujukil pikk mõra sees järgmine päev lasin siis spetsialistidel ära ta tinutada ja töötas jälle aga nüüd tundub jälle sama jama olevat ma võtsin kohe karpa maha aga pole veel viitsind teda lahti võtta aga ma usun et õhtul vaatan ta ikka üle.Kui uuesti auto tööle saan siis teen ka pildid ja garaazis ei saa selle pärast teha et garaazi akendele lauad ette löödud ja seal on liiga pime.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Ja seda ka veel et auto on carrating-us üleval.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Võtsin siis just karpa lahti ja nägin et nii oligi.Ujukil jälle auk sees ja nõel pidas väga ilusti.Seega on mul küsimus et kas keegi teab kas skoda 120 karpat annab 968A-le peale panna 30 kw mootorile.Mul endal selle mootor ja vaz 2103 mootor koos karpaga on ka aga kuna ma olen siit foorumist lugenud siis pannakse lääne autode karpasid.Kui kellegil häid soovitusi andke teada.Üritan ka veel siit foorumitest otsida.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by Sapi-Vana »

Škoda 120-l peaks olema peal ju Weberi originaalkarpa. Seega väike vaheflanse vahele ja hurraa. Väiksel 1,2-liitrisel Opel Kadetil on ka väga sobiv karbuss sapikale peale keerata... hiljuti just veendusin. Muidugi see pealmine filtrikopsik ei mahu, tuleb miski külje pealt toruga tulev lahendus aretada.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Väga hea siis ma võtan täna skodalt karpa maha ja hakkan vaatama. :D
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Kas keegi oskab öelda kas fiat 127 karpa istus täpselt sapiakale minu arust sapi-vana-l või kellelgi oli fiat-i oma.Ja äkki oleks kellelgi sellist pakkuda.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist
Posts: 147
Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by sapikalist »

Lõpuks said siis ka pildid tehtud:http://album.ee/user/553761
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

Re: karu zaz 968a

Post by madis1080 »

Päris mõistlik tundub. Uued 968m stanged rikuvad natuke üldpilti aga muidu paistab vinks vonks masin.

Ise panin ühele oma sapikale fiat uno 1.1 weberi karbussi. Päris hästi käib ja jõudu on ka nagu rohkem vms ja ühtlasemalt jagunenud vms. Puurisin kinnitusauke veidi suuremaks ja siis oli vaja õhu düüsi puurida 160 peale vist.(kui leiad siis saab lada suurema ka keerata, kõik düüsid on vahetatavad ladal ja sellel weberi karbussil kuna lada karpa weberi koopia) Selle pärast vaja puurida et muidu lõi leeki karpast ja ei läinud pöördesse külmalt. Samuti pidi vana taunuse karbuss(pole kindel) Istuvad ka vana mosse(400-407) karburaatorid mis on väga lihtsa ehitusega. Lada karbussi on tehasest ka peale pandud ja see peaks tehase andmetel 5hp juurde andma :lol: aga selleks on vaheplaati vaja.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests