Tänane kuupäev Esmaspäev Nov 19, 2018 5:13 am
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Tuust 968m roheline Konn 86

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas AhtiH » Pühapäev Mai 22, 2016 12:18 pm

Neid klappe on jah vähemalt 2 erinevat tüüpi. Vahe siis just poolkuude soontes. Igal tüübil oma poolkuu ja vist oli erinev ka ülemine kauss. Omavahel vahetada ei saa/tohi.

Aga kui sul oli ikkagi probleem ka klapi kinni kiilumisega siis loodetavasti asi ikka nii korras, et ka väga kuuma mootoriga ei juhtu.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Neljapäev Juun 02, 2016 11:08 pm

Hakkab lõpule jõudma see suur ettevalmistus pikaks reisiks.
Pärast kurja vandumist värvitööde kallal sai auto kenasti kokku ja nüüdseks juba sõidab.
aga uskumatu, kui palju võtavad pisiasjad aega.

Kere peale värvimist:
2016-04-28-263.jpg


Õli jahutab nüüd kahepoolne tsentrifugaal otse radikal. pildil asi veel lahtine, aga nüüd agregaadil alumiinium plekist kast ümber ja sisse imetakse välis õhku. See juhtmete ja releede pundar on selleks, et asjal kolm kiirust.
2016-05-23-268.jpg


Salong sai kõvasti müratõket. Tagumisse istme taha uus pigimatt ja vilt. Vildiga sai kaetud ka taguistme alune, porikoopad ja küljepolstri tagused. Pigimatti sai topitud tervenisti tulemüürile ja laikudena külgedele, taguistme alusele, lakke ja üsna palju esiustesse. Esiustesse pigimati panek oli väärt tegu, uks ei helise enam kinni lüües.
Müratõkkes osaleb ka põrandakate, milleks sai nüüd must vaip. Vaiba kasuks pani mind otsustama see kohutav olukord, mis oli mittehingava kummimati all.
2016-05-29-270.jpg


Uued tuli teha kõik polstrid. Vanad olid nii väsinud, et ei raatsinud neid külge kruvida.
Värv pole küll päris õige, aga ilus värske välimus.
2016-06-02-272.jpg


Originaal generaatorile, mis nüüdseks vaid jahutus ventilaator, asetasin väikse rihmaseibi. Ma ei ole veel päris kindel, kas see ka nii jääb. Kardan natuke laagrite pärast. Pöörlemiskiirus kasvas umbes poole võrra ja ei tea kas vastu peab. Laagrid on muidugi uued, aga ei ole spets geneka laagrid. Juba peale vahetust kohe käega ringi ajades krobises vaikselt.
2016-06-02-273.jpg


Massilüliti ka nüüdseks salongis.

Teisel proovisõidul andis, jagajasse kunagi ammu paigaldatud, halliandur saba ja nüüd teeb sädet jälle originaal kontaktidega jagaja.
Huvitav on see, et kontrollides peale igat sõitu kokkujooksu on see laiali venitatud. keeran õigeks ja peale sõitu jälle laiali. Loodan, et asi sissetöötavates uutes munakates.

Mis veel tegemata?
Uksetihendeid veel pole ja tahaks meisterdada mingi kaardi hoidmis riiuli armatuuri alla.
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas AhtiH » Reede Juun 03, 2016 5:53 am

Ai kui kaunis. Kõva töö tehtud ja ei julge enda oma kõrvale pannagi.

Tea kas ikka kõlbab kaasa tulla :roll:
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas Minister » Reede Juun 03, 2016 6:34 am

Ilus vaadata. Millal siis salapäraseks reisiks läheb?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Minister
 
Postitusi: 437
Liitunud: Teisipäev Aug 30, 2011 2:21 pm

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Reede Juun 03, 2016 6:47 am

13 juuni, esmaspäev.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Pühapäev Juun 05, 2016 8:43 pm

Nv sai tehtud proovisõit virumaale 430km.
Tundub nagu enamvähem normaalne, no muidugi andsid kõvasti tunda puuduvad ukse tihendid.
Mingid vibratsioonid on ka moootris, aga kuna ma ei ole nii pikalt sõitnud, siis äkki ongi nii normaalne.
Ja siis teeb veel summuti ka pauku. 90km/h lasta gaas maha, paneb ühe või paar head jõhvikat.
Targemad, rääkige, millest see tuleb.

2016-06-04-277.jpg

2016-06-04-276.jpg
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas AhtiH » Pühapäev Juun 05, 2016 9:32 pm

Paukumise põhjuseid võib olla erinevaid. Tõenäoliselt satub põlemata kütus summutisse ja seal süttib.

Kui lased gaasi maha siis ei saa mootor enam piisavalt õhku, et juba peale tulnud kütust süüdata ning see satub summutisse.

Muidugi võib ka süütesüsteemiga mingi häda olla ja eks võimalusi veelgi.

Näiteks see, et nüüd lihtsalt selline rallipill ja peabki paukuma :D
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Pühapäev Juun 12, 2016 11:44 pm

Täna tegin veel viimase õlivahetuse.
Muret tekitas peale remonti ikkagi tühikäigul õlisurve puudumine, viga oli anduris.
Paugutamine summutis ka sai lahenduse, tuli vaid vidike tühikäigu õhku juurde keerata.
Nüüd on jäänd veel väike mure, tühikäik kenasti paigas, aga kui jahuts sisse lülitada kasvab geneka koormus sedavõrd, et kipub motort suretama. Aga ei hakka seda muutma, olemas ju doore klabb, millega vajadusel lisa anda.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Pühapäev Juun 12, 2016 11:48 pm

Pikemaks sõiduks läheb väikese viivitusega ja teisipäeval (14.06).
Kel huvi saab jälgida postitusi http://www.vanaisaauto.blogspot.com.ee
Seal ka reaalajas asukoha jälgimise link.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Teisipäev Juul 05, 2016 9:46 pm

Käidud, tehtud, nähtud.

Kokku jämedalt 6700km
sealjuures põletatud 513,2 liitrit kütust, mis teeb keskmiseks 7.66.
Arvestades teede raskust, tundub see igati normaalne.

Üldiselt pidas auto end viisakalt üleval, mõned pisikesed vead esinesid.
* vesi salongis
* vigane jagaja (põhjustas suurematel pööretel, suletud segusiibriga, paukumist)
* kehv lisageneraatori kinnitus (rebis vibratsiooni tõttu originaal generaatori poldid keermest välja)

Reisides õpib nii mõndagi (endalt ja teistelt).
Siin tulevikus vigade vältimiseks väike õpetuste loetelu:
* klaasi tihendid tuleb paigaldada butüüli, silikooni vms-ga.
* süüde peab olema kontaktivaba (originaal töötab, kuid on ebausaldusväärne).
* generaatori kinnitus peab olema tugev ja ei tohi kõõluda õrnal kohal (ideaalis ehitada originaal generaatori sisse).
* maha tuleb korjata kõik kaheosalised rihmaseibid (ka originaal).
* tühikäigu tüüs tuleb asendada elektroonilise klapiga (et laskumistel oleks mootoril võimalikult suur pidurdamis võime).
* pagasiruum tuleb teha hermeetiliseks, kas põlle, kotti vms-ga (jahedama ilmaga märjad jalad külmetavad).
* tuleb muretseda viisakas katusebox (autos peab jääma alati nii palju ruumi, et häda korral seal magada).
* paigaldada kindlasti lääne sidur.
aitab vist praeguseks.

Muide reis oli väga kihvt ja julgen kõigile hakkajatele soovitada sapikaga reisimist.
Elamus rikastab, päriselt.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Teisipäev Sept 13, 2016 11:28 pm

pole ammu kirjutanud.
pole ka midagi erilist teinud, auto on siiani hästi sõitnud.
Kuid möödunud neljapäev võtsin kätte ja puhastasin garburaatori (nii seest kui ka väljast).
Paigaldasin kõik uued tihendid. Sain kätte jälle ühtlase ja mõnusa tühikäigu. Samas tundub, et müra vähenes sellega seoses.
Reedel Tallinnast tagasi sõites tuli lahti tagumine ratas, keeras lahti 3 polti.
Nädalavahetusel ligi 900km sõitu ja hakkas juhtuma ka. kohe peale lennundusmuuseumi murdus pooleks käigukasti otsa polt. Riistakastis asendust ei olnud.
Ahti abiga oli nagu võluväel kasutada tõstukiga garaaz, kus viga lahenduse leidis ja sõit koju läks sujuvalt.
Lisaks hakkas jälle kummitama tegelane jagajas. Siit ka kindel plaan ehitada kiiresti valmis kontaktivaba jagaja versioon 3.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Kolmapäev Okt 26, 2016 9:52 pm

Ahti viimasest postitusest ajendatuna tegin eile väikse sõidu (50 km). Tore oli.
Andsin endale väikese lubaduse, et kui maja ehituse kõrvalt üks õhtu vabaks jääb, siis teen ahju korda. Noh, et auto oleks stardivalmis, kui Ahti peaks Tartusse kaasa kutsuma :D .
Peale sügispäevi olen teinud vaid ühe sõidu virumaale, mis nii umbes 500km.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Esmaspäev Okt 31, 2016 9:47 pm

Algas väikestviisi ettevalmistus polaarretkeks.
2012-09-22-307.jpg

Asja mõte siis see, et hoida tuul, vesi ja lumi pakiruumist eemal. Kõik ju teavad, et kui midagi sinna satub, siis tuleb see pahinal salongi.
Sõita proovind veel pole.

Ahju remontisin ka, tööle ei saand. Lekib bensiini igalt poolt. Vaja tõsisemalt tegeleda sellega.
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas AhtiH » Kolmapäev Nov 02, 2016 7:45 pm

Mul sama mõte (ise ju andsid) aga teeks pigem sellise varianti kus lukk jookseb mööda kolme äärt. Ninapoolne osa siis ilma lukuta, et saaks peale tulnud lume/vee ettepoole maha tõmmata.

Lukk lisab muidugi võimaliku lekkimise koha.

Samas mõtlesin, kui suureks probleemiks võiks olla kuum ahju summuti (ja ahi üldse) kui pagasiruum "hermeetiline" ning asju täis ja ahi töötab päev läbi.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 1454
Liitunud: Reede Juun 04, 2010 11:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Neljapäev Nov 03, 2016 5:25 pm

Lukuga varjant oleks muidugi mugavam. Proovin selle esialgse varjandi järgi, siis saab täiustama hakata seda ideed.
Ma arvan, et ahju pärast muretsema ei pea. Korstent jahutab sisse tõmmatav põlemis õhk ja ahju ennast jahutab ju ka pidev läbi puhumine.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

EelmineJärgmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron