Tuust 968m roheline Konn 86

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by Sapi-Vana »

Kui väljas on ikka piisavalt külm ja tuulutus saab vabalt toimida, siis ega see mootor ei lähe kiirelt kuumaks. Üldjuhul sapikamees tänavapildis mootorit pöördesse ka ei aja ju.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by madis1080 »

Talveks ju sellel kaadervärgil eri seade- see plekk mis seal mootorikatte aukude juures on peab kinni olema, et imeks sooja õhku mootori kõrvalt kohe.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

mul jah need ülemised plekid kõik küljes ja luuk kinni. Kuid puudu on need plekid mis sooja alt välja puhuvad, samuti ka põhjaplekk, niisiis vuhiseb külm õhk alt sisse koguaeg.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Head uut Aastat klubilistele. Täna sai tehtud mootoril õlivahetus, järgmisena on kavas käigukastist tavotiks muutund õli välja lasta.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by marek »

Praeguse temperatuuriga peaks täiesti normaalne olema.
Enda omal jahutusplekid olnud koguaeg kõige avatumas asendis ja suvel ainult +25 kraadiga linnas vaikselt töristades sain tempi 100 peale. Muidu linnas ca. 15 kraadi juures moto temp. 80 juures, maanteel natuke alla. Kui väljas temp. alla 10 kraadi siis maanteel endal moto 60 kraadi peale langeb. Kütusekulu sapika puhul nii marginaalne(ca. 8-9l/100km?), et viimase säästmiseks pole hakanud jahutusplekkide asendiga mässama. Eks ta väheke rohkem kütust ikka võtab kui alla töötemperatuuri on.
Image
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Kolm viimast päeva olen tegelenud generaatori peale ehitusega. Panin peale boschi geneka, kuna originaal lõpetas igasuguse koostöö.
geneka eletrisüsteemi lülitamine võttis meeletult ajurakke, kuid lõpuks on valmis ja laadimine igasuguste pöörete puhul eeskujulikult 14V.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by plekkvelg »

Ole hea, viska pilte ka.
Endal hakkab ka vaikselt üle viskama originaallahendus.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Reede lõunal sai siis esimest korda teele jäämine ära proovitud. Peale 7km sõitu suri mootor välja ja enam käima ei läinud. Kuna bensuseier oli suhteliselt tühja peal, arvasin, et on bensiin otsa lõppenud. Lasin vennal lisa tuua ja jäin ootama, endal rahvariided, must mantel seljas ja kõvakübar peas. Abi ei saanud lisa bensiinist, niisis pesin filtri ja ikkagi ei läinud. Lõpuks selgus, et toru kust ahi toidet saab lekkis kuskilt ja niisiis sai mootor bensiini asemel õhku peale. poest läbi käidud ja jupp voolikut lisaks toodud, ühendasin paagi otse pumbaga ja sõit jätkus. Tol päeval sõitsin veel oma 40km.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Räägin lähemalt generaatori paigaldamisest. Sai tehtud lihtsa keevitusega plaat, mis hoiab uut genekat kinni ja kinnitub poltidega originaali korpusele. Kasutasin boschi sisseehitatud pingeregulaatoriga genekat, ehk siis alternaatorit.
Generaatoril on 3 klemmi 2x B+ ja D+. B+ alt vedasin juhtme starterini, sinna kuhu tuleb aku pealt jäme juhe. Kuid aku laadimiseks sellest ei piisa, tarbijad võtavad vahelt liikselt voolu ära, seepärast vedasin teise B+ klemmi alt liini otse akule. Ergutusvoolu juhe tuleb süütelülitist läbi indikaator lambi klemmi D+. vana indikaator lambi võtsin pesast välja ja peitsin armatuuri alla, pesasse panin uue. Vana lampi ei saa vahelt välja võtta, sest siis hakkab kaitsmeid lõhkuma ja tagurbidi käigu tuled ei põle.
joonistasin skeemi. http://nagi.ee/photos/060402/17583015/ Homme ehk panen pilti ka .
ollar
Posts: 35
Joined: Tue Jul 01, 2008 10:55 am
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by ollar »

tuust wrote:Aretasin õhuvõtutoru solgitorust.
http://nagi.ee/photos/060402/16837069/
hmm, jäi silma mingi jublakas õhuvõttu küljes, mul ei ole küll sellist assja :roll:
1 3
I I
I_ _ I_ _
I I I
I I I
2 4 R
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

mul opeli karpa, ilmselt sellepärast veits tundmatu.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

lõpuks siis ammulubatud geneka pildid.
DSC00007.JPG
DSC00006.JPG
DSC00009.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

DSC00008.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by pooltelg4 »

Sul on ka ju nüüd õlimõõte varras jumala lukus ju :D nagu ,minulgi.
kuidas probleemi lahendada võiks? Õlivarda ülemist osa lühemaks kärpida kuidagi? või teise auto varras, mis oleks hästi painduv (ford sierra) ja uued märgid peale vana varda järgi...
või õli kontrollimise ajaks genekas eemaldada :D:D:D

muidu genekas on sul asjalik ja täpselt sama lahendus, mis kasutajal Metsamees ja minul ka. Võib kindel olla et laeb hästi akut nüüd. ;)
Image
Image
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Kusjuures mul ei sega genekas õlivarrast, saab taset jälgida küll. segab vaid karteri tuulutus voolik.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 17 guests