Tänane kuupäev Pühapäev Nov 18, 2018 8:47 pm
Muuda fondi suurust
Sapikaklubi Sapikahuvilsed kohtuvad siin!

Klubiliste autod

Tuust 968m roheline Konn 86

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.

Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Reede Okt 15, 2010 8:23 pm

ahoi! tegin teema juba eelmisel lehel, kuid miskipärast ei leia seda siit, niisiis uuesti.

Täitsin septembris oma pikaajalise unistuse ja tõin koju sapika.
tegemist on 968m 86a rohelist värvi isendiga.
sain ta endale sõbralt, kel jäi ta ajanappusest seisma, eelmine omanik oli naaberkülas elav vanamees.
Sõiduk ise on suhteliselt normaalses seisus.
roostet on aga vähe, pidurid töötavad, veermik on korras, sõidab.

ise olen vahetanud süüteküünlad, küünlajuhtmed, mootori tagumine kaas, mille külge kinnitub bensiini pump (eelmisel oli mõra sees),asendasin karbussi opel kadett 1.2/1.3 87a omaga, parandasin sumbuti.

plaanis on pingutada rattalaagrid, panna salongi ahi tööle ja saada asjad ülevaatuse jaoks jonksu.

pilti tahaks ka panna aga ütleb siin mulle et pildid liiga suured.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas madis1080 » Reede Okt 15, 2010 8:46 pm

Aga pane lingid siis igaüks saab peale klikata ja vaadata
madis1080
 
Postitusi: 527
Liitunud: Laupäev Dets 02, 2006 7:19 pm

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Reede Okt 15, 2010 9:22 pm

lugesin siit foorumist, et on palju probleeme karbussidega ja on olnud soove asendada seda lääne varjandiga, minu varjant, kadett 1.2/1.3 87 a istub üks ühele, on vaja ainult kõrgemaks tõsta.
masin muutus kohe erksamaks ja kadus soojalt käiviumise(mittekäivitumise) probleem. soovitan, proovige.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Reede Okt 15, 2010 10:05 pm

tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas Martin968 » Laupäev Okt 16, 2010 11:21 pm

Kena sapikas sul, edu sellega. Ja tänud selle karbussi soovituse eest, vist lähen otsingi kuskilt lammarist seda, kuna soojalt käivitumise probleem on ka minul olemas.
Martin968
 
Postitusi: 86
Liitunud: Kolmapäev Juul 14, 2010 3:54 pm

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas Sapi-Vana » Pühapäev Okt 17, 2010 8:50 am

No hurraa ja palju õnne, et kohe alguses hea mõte pähe kargas. Ise vaatasin ka kunagi Opeli karbussi poole, aga see oli 1,6-liitrise oma ja altpoolt oli tal jalg sälguga. Ei sobind mitte :)Lääne karpaga tõepoolest külmsüüde ei ole probleem. Mis aga VÕIB tulla probleemiks, on kütusega varustamine. Vähemalt omal on see probleem jälle õhus, kuna järjekordne pump läks õhtule. Igal juhul - kui reguleerid kütuse pealevoolu, siis ürita see ajada piisava surve korral minimaalseks, muidu võib 95E sul tossunäitajad segaseks ajada. Edu aretamisel!
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Sapi-Vana
 
Postitusi: 745
Liitunud: Pühapäev Nov 02, 2008 8:30 pm

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Pühapäev Okt 17, 2010 4:08 pm

Aretasin õhuvõtutoru solgitorust.
http://nagi.ee/photos/060402/16837069/
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Pühapäev Okt 17, 2010 4:09 pm

Kas salongisoojenduse pump peab klõpsuma vahetpidamata või ainult aegajalt?
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas katk » Pühapäev Okt 17, 2010 5:30 pm

Ei pea pidevalt klõpsuma, ikka mõnesekundilise vahega
katk
 
Postitusi: 213
Liitunud: Pühapäev Dets 03, 2006 7:19 pm

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas Sapi-Vana » Pühapäev Okt 17, 2010 8:43 pm

Oled sa selle peale mõelnud, et mis temperatuurile see solgitoru mõeldud on? Kui ma väga ei eksi, siis pruunid solgitorud olid enam kuuma kannatavad ja heledad mitte väga. Põlema ei lähe, aga pehmeks võib minna küll. Omal tegin sellesama asja mosse õhulõdvikut modifitseerides. Mossel on see kuppel seal peal õhuke ja kuumakindlast plastikust.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Sapi-Vana
 
Postitusi: 745
Liitunud: Pühapäev Nov 02, 2008 8:30 pm

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Esmaspäev Okt 18, 2010 8:25 am

temperatuuri peale mõtlesin küll, aga eks näis, kui hakkab deformeeruma vahetan välja.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Reede Okt 22, 2010 6:53 am

eile sain ühe vanamehe käest sapika `detailide kataloogi` seal sees alates kummimattidest rooli otsteni viimnegi polt ja splint ära toodud. kõik detailid on täpse asukohaga ära näidatud.
Väärt raamat!
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Laupäev Okt 30, 2010 11:46 pm

opeli karbussiga tekkis väike tagasilöök, nimelt jäävad segu reguleerimise kruvid nii pahasse asendisse,et ligipääs praktiliselt võimatu. monteerisin peale k-127, mul on olemas neli karbussi, kuid see oli ainuke mis töötab.Ma ei mata opeli varjanti maha, vaja vaid leida lahendus reguleerimiseks.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Esmaspäev Dets 27, 2010 2:31 pm

no nii! jällegi on meie teedel tänavatel üks legaalne zaz rohkem.
Tüv ja kindlustus olemas.
Masin ise käitub talvekülmadega hästi, käivitub poolest pöördest ja sõidab rahuldavalt.
Paari päeva jooksul tahaks ära teha pikema testsõidu,et hinnata bensukulu.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

PostitusPostitas tuust » Teisipäev Dets 28, 2010 11:54 pm

küsimus laiale ringile. Kas on on normaalne, et 25km u 20min sõidu juures õli temp ei tõuse üle 50 kraadi? kas peaksin temperatuuri mõõtja ära vahetama, või on see tingitud külmast ilmast ja heast jahutusest?

Ette tänades.
tuust
Aktiivne Klubiline
 
Postitusi: 470
Liitunud: Esmaspäev Okt 04, 2010 8:53 pm
Asukoht: Haapsalu

Järgmine

Mine Klubiliste autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron