Zetec 968M 1988a

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Mul kodus nö varudes terve hunnik voolikuid ja autoga kaasa sain samuti. Eks mõnipäev uurib kas sobivad. Igatahes tagumised küll vahetatud vanalomanikul ära.

Põhimõtteliselt kui lääd ülevaatusele ja saad korduse läheb samamoodi soti maksma.

Loodan jah et nad ei pane sapakat samamoodi tõstukiga laealla nagu mul sierrat ja siis loksutati vasakule ja paremale (mul oli karp lahti, arvasin et nüüd kordus tulemas) aga öeldi et kõik ok.

Kui õli äravahetan siis peaks co kah veits väiksem olema ? Õhupuhastaja kah ära puhastada. Vist kütusest sõltub ka, autokoolis tüüp rääkis et vene kütusega co laes, loll jutt, igaljuhul eelistan venekat kohaliku tankla kraamile.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Signaal eitööta ka. Signaal ise töötab kui 12v taha ühendada. Pluss tuleb. Miinus on roolisambal aga noh seal ''õiges kohas'' pole. Kaitse korras :(
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by metsamees »

Piilu rooli alla, seal on yks suht emane liugur midam88da signaali juhe rooli keskele peaks j6udma. k6igepealt proovi kas liuguri klemm vasta keret paneb pasuna yyrgama, kui paneb siis k6ik lahti sealt, puhtaks, uuesti kokku.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Et kas piisab kui on piduriklotsidel pool kattest ära kulunud. Noh trummlid puhastasin ära. Klotsikate on tutika klotsi ''pealsega'' võrreldes pool ära kulunud või alla selle vms.

Hetkel lahutab ülevaatusele minekust:
õlivahetus ja filtrivärk
PIDURID voolikud, jne jne seal kindlasti 100häda tekib
signaal
ja noh KINDLASTI on seal veel 100häda mis tekib avastamise käigus jne
Esmaspäeval üritan midagi tehtud saada.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Keegi võiks õpetada kuidas saada lahti pidurivoolikuid. Noh keerasin toruga ja lasin õli vahele jne aga ikkagi ei liigu kuhugile. Vist peab koos toruga välja vahetama :S
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by metsamees »

suva õli pole teab mis õige asi sinna vahele. Mos2 peaks hädas aitama, ükskõik mis firma oma. Keeramiseks korralik piduritoru võti (sälguga silmus) ja peaks tulema.
:) samas ega toruga vahetamine kah paha mõte ei ole. 1 korralik jupp mis lähiajal lagunema ei hakka jälle juures.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

juhipoolse toru keerasin katki
kõrvalistujapoolse sain lahti, jee nüüd ei klapi voolikud sinna, pealtnäha samad, torupoolne ots klapib.

kasutasin spets seda võtit lahtikeeramiseks.
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Myrka00 »

kommenteeriks laadimise problemi.
1. keegi soovitas neid kontakte liivapaberiga puhastada, seda ei tohiks teha liivapaberiga vaid viiliga on olnud juhuseid kus pärast pisikese liivatera tõttu asi ei toimi
2. saab sapakal laadimise tugevust regullida selle vedruga mis tõmbab relee kontakti kinni ja lahti. minul oli probleem selles.
ZAZ 968M ja Luaz 969m
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Õli vahetatud ja signaal hakkas iseenesest tööle. Täielik müstika. Ja vana signaal mis 12v ga ühendamisel ei teinud piiksugi teeb kõrvulukustavat heli.

Mina sellest autost ei saa küll aru...

Vaja piduritoru ära leiutada ning pidurivoolik kah ja siis kõik.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

kas on normaalne kui sapakat esirattast liigutada, edasi tagasi, noh et lähed auto poritiivajuurde ja hakkad auto ratast liigutama eda****gasi, siis nagu olex lõdkud sees vms. või juba tehasest selline asi ? teaks kas on mõtet homme ülevaatusele minna.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by marek »

Zetec kirjutas:
kas on normaalne kui sapakat esirattast liigutada, edasi tagasi, noh et lähed auto poritiivajuurde ja hakkad auto ratast liigutama eda****gasi, siis nagu olex lõdkud sees vms. või juba tehasest selline asi ? teaks kas on mõtet homme ülevaatusele minna.
Kui rool ka liigub siis kõik korras, zazil ju ees mootorit pole, saab ratast kergelt liigutada. Kui ratas üles tõsta ja siis on tuntav loks tegu rattalaagriga, mis vajab pingutamist, siis võiks juba määrde ka ära vahetada.
Image
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Üv-l käidud. 450eeku läks nagu nalja. Pluss et peale 5km kodust startimist oli temp üle 120ne ja pärast läks madalaks ja et peale ülevaatust käib sitemini kui ennem.

Mõttetu üritus oli, ülevaataja ütles juba 10m pealt et kordus tuleb nagunii.

Image

Kuidas tal sarniire ehk alumisi vahetatakse, õigemini kust neid saada on. ja krdi sumps tuli kah enne üv puntki jõudmist väristas lahti ühest kohast. (tutikas sumps alla aga üks toru lihtsalt klambritest tuli lahti :S ).

Ja pluss et co on ****s, ei käi normaalselt ja vaja timmida seda värki. pakun et siin oskaks midagi korda saata metsamees. kuuaega on aega seda selle **** korda tegemiseks sest siis tuleb minna uuesti.
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Eitea, eiole asja eriti saand ..... st.

Igatahes, kui korda eisaa siis mul on üks ilus roheline boschi ketaslõikur (profioma). :P
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Ülevaatus läbitud, AMETLIKULT !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ILMA ÜHEGI TUTVUSE EGA ALTKÄEMAKSUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CO oli 1,0 :D

Sõidab aga nüüd noh üritan et paremini käiks et minna eijõua :S nii kinni keeratud kõik
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Zetec 968M 1988a

Post by Zetec »

Täna ajasin tööle. Täitsa vabalt, kilomeeter maad tõmbamist, siis paukus ja turtsus ja eivõtnud tuure üles. Ja siis laadimist polnud, siis releedega jamasin, tänud metsamehele siinkohal. Siis sai otepää poole kimatud, teepeal tegime ühe peatuspausi enne otepääd, edasi offkoors eiläinud starterist, aku lihtsalt nii tühjaks jamatud ja tuled kah põlesid ega korralikult ei laadinud ja siis lükkasime ennast ogaraks kuni läks pimedaks. Lõpuks suure jamamisepeale saime sõitma ja hakkasime tagasi tulema kuna pimedas einäe kohe üldse sõita nende tuledega.
Plaan et sõbraga järgmine reede kuhugi hängima et tuled korda ja veits seadistamist, paraku aga jääb see ära...:(:(
Iga läbitud kilomeetri kohta 1tund remontimist.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests