zaz968 /1973

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 / 1973

Post by ehitan »

oleks vaja sapika istmeid
võiksid olla musta värvi
Last edited by ehitan on Thu Jul 22, 2010 6:56 pm, edited 1 time in total.
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

täna sai siis viljandis ARKis ära käidud sapikaga,et ta ilusasti arvele võtta,see asi sai kõik korralikult tehtud,passis on mudeliks märgitud 968 ja ehitus aasta 1973 ,esmane registreerimine eestis 22,07,2010

see selleks,jube kiiresti läheb kuumaks temperatuuri näidiku järgi,2 kilomeetrit ja seier juba 80 peal.viljandis käisin siis passis 120 peal temp seier,arvasin et näitab segast,
nüüd õhtupoole pesin mootori ja õli radika ribid survekaga puhtaks,aga ikka läheb kiiresti 80`C pealeja sealt edasi isegi:(
mis tal häda võib olla?
Last edited by ehitan on Thu Jul 22, 2010 6:56 pm, edited 1 time in total.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by Sapi-Vana »

Tee mootorikatte alusest üks pilt ja riputa vaatamiseks üles. Ehk siis saab nõu kõige paremat.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by Jossu »

80c peale peabki minema kiiresti, kuid 120ne peale naljalt ei tohiks 40hp mootorit saada. mul ilma ühegi plekita oli +35 kraadises kuumuses pikal sõidul 100 peal, jahedamal 8-90c. Seal kuumenemisel on väga palju tegureid, Süüte korrasolek, segu peab paigas olema, õliradikas puhas jms jms...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

äkki on jah süüde vähe hiline ja küttesegu nõks lahja,sest soojalt väga käivituda ei tahtnud ju.
peab uurima kui age saan ja kui raha tekib lähi ajal siis nädala lõpus ülevaatusele
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

ja tahaksin osta sapika katuse raami originaali,kui kellegil on pakkuda.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by Sapi-Vana »

Orikas raam olemas. Astu läbi ja võta näiteks poolteist Koidulat kaasa.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

aga ma helistan kunagi,siis räägime täpsemalt et kuna järgi võib tulla:)
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

sapikas ei taha heitgaasidega ülevaatuselt läbi minna.
co on korralikult normis aga HC tase on liiga suur(2000 on ja 1000 võib olla),mootor muidu käib . . . normaalselt.
ülevaataja arvas et klapid lasevad läbi,oskab keegi midagi paremat pakkuda?
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by Sapi-Vana »

HC kõrgem tase näitab, et mootor ei põleta kõike kütust ära. Kuna CO tase on ok, siis selle, mida ta jõuab põletada, põletab mootor kenasti ära. Järelikult - piira kütuse pealevoolu karburaatoris.

Samuti võib sul õhufiltris õli natuke enam olla ja õhuga varustatus kannatab sellepärast. Selle "nuustiku" oled filtris läbi pesnud? Filter peab olema selline, et sa saad sellest üsna takistamatult läbi hingata. Olen stendis selle asja läbi proovinud - ilma filtrita lahenduses vähemalt Passatil HC langes kolinal. Viimane ÜV selle masinaga läkski läbi nii, et õhutorus oli ees naiselt pihta pandud nailonsukk, karterituulutus oli viidud põhja alla ja filter rippus keldris naela otsas.

Kui leiad filtri olevat mittefunktsionaalse, siis mul on üks täiesti korralik filter olemas.
Last edited by Sapi-Vana on Sat Aug 28, 2010 8:10 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

tõmbasin filtri kummi toru ära heitgaasi mõõtmise ajal ja lõi veel suuremaks seda arvu.
ma kahtlustan et karbussi tüüsid on liiga suureks kulunud,peaks uusi otsima hakkama.
ja plaan on panna veel vähe paremat õli ka sisse
pool sünteetilist;)
aga neljapäeval lähen uuesti ülevaatajale külla
ehitan
Posts: 101
Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
Contact:

RE: zaz968 /1973

Post by ehitan »

plokikaaned koos klappidega vahetasin ära
käisin ülevaataja juures,ikka heitgaasid samad mis vanade kaantega
siis vahetasin ära karbussi ja summuti,ikka samad näitajad . . . ei tea kas on vaja terve mootor ära vahetada või siis rõngastest ainult piisab:)
kui kellegil on pakkuda mootorit mis läheb kindlalt ülevaatuselt läbi siis pakkuge ,või kui kellegil on pakkuda uute kolvirõngaste komplekti siis pakkuge seda ka
loomulikult hästi odavalt:D
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 15 guests