Madise Zaz 968m. 1987

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by Sapi-Vana »

Üldiselt on nii, et hästi töötaval õlifiltril on tõmbetakistus väiksem kui klassikalisel õhu ringfiltril. Sapika puhul ma kaldun arvama et see tõmbetakistus võib olla oluliselt suurem. Oma masinal panin tähele, et õlimunast läbi laskmisel tikkus mootor turtsuma ja mäletan, et sumpast tuli ka märksa enam tossu, kuigi õli seal oli filtris sees õige norm; mosse filtriga seda probleemi ei ole.

Pane rahus Lada filter peale.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Image
Image
Image
Image
Noh kus sai käidud sapikaga?:D
Spido valetab ka haigelt väiksemaks, näitab 60 ,aga maanteel keegi järgi ei jõua:D Tõmme on ka nii kõva ,et tõmbab küljepeegli paigast.
Aga, ega reis ilma viperusteta läinud, gaasi tagasi tõmbamis vedru läks katki, aga näpitsatega sai selle taastada:)
Ja weberiga on tõmme iga kell, madalalt kuni kõrgele, nagu vaul olema peabB). Vanaisa ka kiitis weberit.

Ja kurtna saak, istutan sapikale selle.
Image

Hakkasin ka väikest viisi päevikut pidama kuhu õlivahetused ja juppide vahetused kirja lähevad.

Kummid tuleb ka läänekad panna suurtel kiirustel hakkab vibama. Ja kõva mürasummutus tuleb ka sisse laduda:|
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by Sapi-Vana »

Kas see "uus" rool diameetrilt sobib? Ma pean silmas seda, et ega ta sul äkki sportrooli kategooriasse ei roni? Sportrool on üks põhjusi, mille pärast ülevaatuspunktis väga palju inisemist tuleb.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

See on umbes nii suur, et mahub napilt läbi sapika roolid rõnga. Aga ülevaatuseks viskab teise rooli peale.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Nüüd kõvasti sõidetud. Ja ei jõua weberit ära kiita:D Kui kellegil avaneb võimalus selline peale panna siis kindlalt tehke seda.

Aga üks mure on siiski, sai ennem ülevaatust esimesed piduriklotsid ära vahetatud ja nüüd haigelt vilistavad kui pidurdada, alguses oli isegi naljakas, iga kord kui pidurdasid siis kõik vahtisid, aga nüüd hakkab närvidele vaikselt käima. Kuidas seda probleemi lahendada?
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by plekkvelg »

Mul oli sama case alguses..Viga paranes iseenesest :D
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Image
Image

Sai siis selline asi koju veetud, ühelt poolt on rõngad kinni, aga plaan see mootor lahti kiskuda ja siis korralikult kokku panna. Mootor osaliselt demonteeritud juba.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Nii täna sai selle masinaga ka tegeletud ja sõidetud. Kasti õli kontrollitud- ok. Põhja all olid karteri poldid lahti. ja poolasside kinnitused:@

Ja sõites hakkas esipidur kiunuma, ehk jäi peale, krt küll:@

Aga üks hea asi on ka, mootor käib isegi koos katkiste summutajatega nii, et raadiot kuuleb hästi. Ehk ei pea makki põhja keerama, et midagi kuulda.
Aga pigimatte oleks ikka vaja. Äkki keegi oskab midagi odavat, samas head soovitada, ehk siis parimat hinna ja kvaliteedi suhtega asja.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Natuke ikka tegeletud sapikaga. Panin mustad tule võrud ja oranzide suunadega tagatuled. Samuti on tagumised polstrid valmis ja toorele sai põlv tehtud.
mõned pildid:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Aga kõik veel mure vaba pole. Ilma tooreta lööb külmalt tagasi karbussi.Peab vist veidi õhu kruvi näppima.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Tänase seisuga, pole autoga midagi toimunud, aga oleks vaja taha uusi amorte. Ja panin tähele , et eest mõlemad alumise torosiooni otsad tilguvad õli:@
Aga keegi äkki on maadelnud sellise probleemiga? Et milliseid amorte veel kannataks panna sapikale?
Plaanis siis varsti väike madaldus ka teha.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by Sapi-Vana »

Torsiooni otsad on siis vaikselt kutud. See ront, mille tõin, on korraliku esisillaga. Vaatan üle, mis seisus sulle sobivad detailid on.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Sapi-Vana kirjutas:
Torsiooni otsad on siis vaikselt kutud. See ront, mille tõin, on korraliku esisillaga. Vaatan üle, mis seisus sulle sobivad detailid on.
Pole ise viitsinud sebima hakata veel, ma arvan, et ma saaks Märjamaa ligidalt ka endale sobivad detailid. Aga mis siis juhtub kui sealt õli otsa saab? Torosioon läheb rooste, ja siis kunagi pooleks?
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by Sapi-Vana »

Rooste ja pooleks jah.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Tekkis küsimus, kuidas esimesi amorte alt saada? Eest tuleb kõik laiali lõhkuda?
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by Jossu »

kaks mutrit lahti, ei muud. Auto tungiga üles, ratas alt ära, siis mugavam, kanalipeal saab ka ilma hakkama. Lased kapotialt amordi lahti ja siis keerad sillaküljest lahti, muud polegi...
Last edited by Jossu on Wed Jul 28, 2010 7:18 am, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 12 guests