Madise Zaz 968m. 1987

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Jossu kirjutas:
kaks mutrit lahti, ei muud. Auto tungiga üles, ratas alt ära, siis mugavam, kanalipeal saab ka ilma hakkama. Lased kapotialt amordi lahti ja siis keerad sillaküljest lahti, muud polegi...
Aga see ei mahu ju alt ära ,kuna läheb vastu koopaplekki.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

madis1080 kirjutas:
Jossu kirjutas:
kaks mutrit lahti, ei muud. Auto tungiga üles, ratas alt ära, siis mugavam, kanalipeal saab ka ilma hakkama. Lased kapotialt amordi lahti ja siis keerad sillaküljest lahti, muud polegi...
Aga see ei mahu ju alt ära ,kuna läheb vastu koopaplekki.
Oskab keegi aidata? Minu sapika viga, see et kui amordi alumine kinnitus mutter lahti keerata, ja siis seda kere poole peksta siis läheb vastu koobast? Või peab seda nii kokku suruma, et ülevalt tuleb välja ja siis alla poole keerata, ja tulebki ära?

Plaan on esimesed vedrud ära võtta ja siis tagant ka natuke kärpida:)
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by marek »

madis1080 kirjutas:
madis1080 kirjutas:

Aga see ei mahu ju alt ära ,kuna läheb vastu koopaplekki.
Oskab keegi aidata? Minu sapika viga, see et kui amordi alumine kinnitus mutter lahti keerata, ja siis seda kere poole peksta siis läheb vastu koobast? Või peab seda nii kokku suruma, et ülevalt tuleb välja ja siis alla poole keerata, ja tulebki ära?

Plaan on esimesed vedrud ära võtta ja siis tagant ka natuke kärpida:)
Vedru tuleb kokku tõmmata siis tuleb alt ära. Nt. tungiga pressid vedru kokku autoküljes, seod traadi v. nööriga kinni, siis lased tungi jälle alla ning kui ülemine mutter lahti lastud tuleb amort alla.
Image
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Karbussiga kõik nüüd korras, sai siksi 135 suurusega düüs sisse keeratud.
Stange ka vanemat tüüpi nüüd:
Image
Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel :)
Image
blondiinid
Posts: 211
Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by blondiinid »

madis1080 kirjutas:
Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel :)
Image
PIMP :)
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

blondiinid kirjutas:
madis1080 kirjutas:
Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel :)
[img]http://i768.photobucket.com/albums/xx32 ... 47.jpg/img]
PIMP :)
Ega jah:) Tahaks kroomitud klapikambrikaani ka :)
Aga mootoriruumis plaan kõik roostesed detailid üle värvida.
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

Re: Madise Zaz 968m. 1987

Post by madis1080 »

Image
Image

Paar pilti siis. Sai lisatud nõukaaegne tuuning- fiiber antenn :)

Selline küsimus, et esituled ei taha põleda, siis kui pöördeid anda hakkavad eredamalt põlema.Mis viga võiks olla? Sapika genekas halb? Temperatuuri näidik ka ei jaga matsu, viga paistab olemas anduris, kui otse mass panna juhtmesse lööb näidiku põhja. Ehk saaks keegi detaili nri anda, või pilti milline see välja nägema peab. Järgmine õli vahetus siis vahetab selle ka ära. Rohkem mingeid vigu ei ole märganud, kuigi põhja alt oleks vaja NÖ kalastus augu juurde lapp panna. Ja amordid oleks ka vaja ära vahetada.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests