ZAZ 968M
-
- Posts: 24
- Joined: Wed Sep 19, 2007 10:36 pm
- Contact:
ZAZ 968M
Nii taas üle pika aja Zaz-i omanik, eile 13.07.09 sai hommikul uuritud kuulutusi netist, ja jäi silma hea hinnaga ja lähedal olev 968M aastast 85. Helistasin kohe, küsisin millal vaatama saab tulla, võis kohe minna. Läksin kohale uursin masinat tundus päris viisakas ja sai käed löödud. Masin jäi veel sinna kuna polnud kohe võimalik transportida.
Veidike auto ajaloost
Viimane ülevaatus lõppes 09.2006
Peale seda seisnud garaazis, kuna omanik ise ei ole enam suuteline sõitma - vanuse tõttu
Teh. andmed:
Zaz 968M
1985a
1.2l mootor 30kw
Nüüd mõned küsimused:
Ega kellegil ei ole treilerit rentida Tallinnas või siis kuskil Keila lähedal?
Kust saada varuosi zaz-le tallinnas või selle lähedal?
(vaja oleks summuti tihendeid, rehve, velgi, karteri tihendit)
Mida peaks kindlasti kontrollima, tegema, enne kui käima panna, kuna masin 3a seisnud?
Üks pilt ka mis telefoniga tehtud
Veidike auto ajaloost
Viimane ülevaatus lõppes 09.2006
Peale seda seisnud garaazis, kuna omanik ise ei ole enam suuteline sõitma - vanuse tõttu
Teh. andmed:
Zaz 968M
1985a
1.2l mootor 30kw
Nüüd mõned küsimused:
Ega kellegil ei ole treilerit rentida Tallinnas või siis kuskil Keila lähedal?
Kust saada varuosi zaz-le tallinnas või selle lähedal?
(vaja oleks summuti tihendeid, rehve, velgi, karteri tihendit)
Mida peaks kindlasti kontrollima, tegema, enne kui käima panna, kuna masin 3a seisnud?
Üks pilt ka mis telefoniga tehtud
Paintballi varustuse müük ja rent
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
No alusta vändast. Pista see positsiooni ja proovi mootorit ringi ajada. Kui see ei õnnestu, siis on tööd palju.
Aga muidu... karburaator puhtaks, filtriõli normi, näpuga bena üles ja süüde. Pärast siis võib hakata mõtlema mootoriõli vahetusele ja muudele asjadele.
Aga muidu... karburaator puhtaks, filtriõli normi, näpuga bena üles ja süüde. Pärast siis võib hakata mõtlema mootoriõli vahetusele ja muudele asjadele.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 24
- Joined: Wed Sep 19, 2007 10:36 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Nii eelmine reede sai masin koju toodud (üks pilt ka sellest)
Sai lähemalt masinat uuritud, masinal puudu ühelt poolt kroomliist. Kerel tehtud mingisugused parandustööd - ei tea mis sealt oodata võib
Plaan siis kõigepealt teha masin ülevaatuseks korda ja siis talvel vaatab võibolla hakkab midagi tõsisemalt lahendama
Oskab keegi soovitada kohta kust Tallinnast või selle lähiümbrusest võiks leida antud masinale karteri tihendit ja uusi summuteid?
Sai lähemalt masinat uuritud, masinal puudu ühelt poolt kroomliist. Kerel tehtud mingisugused parandustööd - ei tea mis sealt oodata võib
Plaan siis kõigepealt teha masin ülevaatuseks korda ja siis talvel vaatab võibolla hakkab midagi tõsisemalt lahendama
Oskab keegi soovitada kohta kust Tallinnast või selle lähiümbrusest võiks leida antud masinale karteri tihendit ja uusi summuteid?
Last edited by sylver on Mon Jul 20, 2009 11:08 am, edited 1 time in total.
Paintballi varustuse müük ja rent
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Posts: 24
- Joined: Wed Sep 19, 2007 10:36 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Lahe värv jah. Ja ma vaatan, et põhiline, mis värviharmooniat rikub, on ikkagi see totakas iluliist. Kui seda ei ole, on sapikas kohe oluliselt ilusam.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 30
- Joined: Sat May 16, 2009 7:06 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Kas pilt moonutab või on uks teist värvi mis kere?
[url=http://userbars.torrents.md][img]http://userbars.torrents.md/data/media/16/zaz_fan.png[/img][/url]
-
- Posts: 24
- Joined: Wed Sep 19, 2007 10:36 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Jep uks on millegi pärast teist värvi, arvatavasti on see kerepool kunagi mingil viisil ära rihitud, seetõttu pole iluliistu, peegel teine ja uks teistvärvi(vb ka vahetatud)
Paintballi varustuse müük ja rent
-
- Posts: 24
- Joined: Wed Sep 19, 2007 10:36 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Nii täna sai auto käima proovitud. Selleks ostsin enne: Lada õli mootorile, 4 uut küünalt Lucos, ja uue aku. Ja kõik see läks rohkem maksma kui auto:D Aga asi seda ka väärt;)
Käima ei tahtnud algul, kuid õige pea tuli meelde miks ei lähe - oli see, et eelmine omanik oli autole "immo" paigaldanud
Sai "immo" maha võetud ja laksust käima, algul juhtus see, et gaas jäi mati taha kinni asi läks kohe väga pöördesse. See korras sai uuesti proovitud - käima läheb ilusti tühikäigul töötab ilma tooreta ka väga hästi.
Nüüd siis vaja järgmisena teha:
üks pirn taga vahetada
ees ühe tule ühendused kontrollida - lähituld pole
käsipidur pingutada - võtab lõpust
pidurivedelik vahetada ja õhutada -pidurid võtavad kuid halvasti.
Sisemus puhtaks
Raadiole antenn külge
Ja siis võiks minna ülevaatusele:)
Üks pilt ka tänasest - Oi kus masin külarahvale meeldis:D
Käima ei tahtnud algul, kuid õige pea tuli meelde miks ei lähe - oli see, et eelmine omanik oli autole "immo" paigaldanud
Sai "immo" maha võetud ja laksust käima, algul juhtus see, et gaas jäi mati taha kinni asi läks kohe väga pöördesse. See korras sai uuesti proovitud - käima läheb ilusti tühikäigul töötab ilma tooreta ka väga hästi.
Nüüd siis vaja järgmisena teha:
üks pirn taga vahetada
ees ühe tule ühendused kontrollida - lähituld pole
käsipidur pingutada - võtab lõpust
pidurivedelik vahetada ja õhutada -pidurid võtavad kuid halvasti.
Sisemus puhtaks
Raadiole antenn külge
Ja siis võiks minna ülevaatusele:)
Üks pilt ka tänasest - Oi kus masin külarahvale meeldis:D
Last edited by sylver on Sun Jul 26, 2009 10:43 pm, edited 1 time in total.
Paintballi varustuse müük ja rent
-
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Peab tunnistama, et selliste asjade nägemine teeb kadedaks.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
aijummal...ära sellisele iludusele küll LADA -õli sisse pane:)pane midagi lääneliku mineraalõli ja puhasta õlifilter kindlasti ära.LADA-õli võid õhufiltrisse panna.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Kässari lõppregull käib suure haamriga. Kõigepealt paned salongist selle pinge enamvähem paika ja siis võtad rummu maha, paned selle kässarihuinjaa kruustangide vahele ja siis lööd kinnituskohta vähe tahapoole. Ma oma masinal niimoodi toimetades sain kässari protsendipealt ühtlaselt võtma. Ülevaatuspunktis öeldi, et nii heade piduritega masinat pole isegi lääne masinate seas olnud.
Seda mati taha jäävat pedaali vaata korralikumalt üle. Taoline asi kordub kindlasti veel ja on väga halb kui see peaks linnasõidus juhtuma.
Pidurikatted vaata üle. Tõenäoliselt tahavad ikkagi vahetamist. Vahetamiseks on kaks moodust - kas neetidega või nailonsukaga. Viimase jaoks on vaja kuuma tellisahju ja kuumust kannatavaid pitskruvisid. Katte ja kaare vahele paned 2 kihti nailonsukka, fikseerid katte kruvidega ja läheb kuuma ahju. Umbes 5 minuti pärast võid juba vaadata, kas sukk on sulama läinud. Kui on, siis ootad veel paar minutit ja võtad kaare välja. Jahtub ise maha, võtad kruvid lahti, lõikad noaga liigse sukasula maha ja ongi valmis. Järgmine.
Pidurivedeliku juures sa kindlasti tead, et PSK ja DOT kokku ei sobi. Kui ei teadnud, siis nüüd tead või on juba hilja.
Vene Žiguliõli käib sapikale suurepäraselt. Lääne mineralkad on natuke liiga hästi voolavad ja tsentrifugaalfiltri nad lihtsalt pesevad puhtaks, pärast mida see enam ei tööta. Tsentrifugaalfilter peabki selline rokane olema, isegi puhastades tema lõplikku puhastust ei tehta - võtakse lihtsalt käpaga liigne saast välja ja kogu lugu. Tsentrifugaalfiltri saastasele pinnale need metalliosakesed ja muu krääs jääbki. Kui nüüd uus uhke õli sealt suure hooga läbi voolab, siis see läbu pestakse täiesti puhtaks ja nüüd ei ole õli puhastamas enam mitte ühtegi pinda.
Tsentrifugaalfilter töötab sel põhimõttel, et ta virutab õli suure hooga vastu seinu, millele raskemad osad kleepuvad. Lääne õli teeb need seinad puhtaks ja sinna ei kleepu enam midagi.
Seda mati taha jäävat pedaali vaata korralikumalt üle. Taoline asi kordub kindlasti veel ja on väga halb kui see peaks linnasõidus juhtuma.
Pidurikatted vaata üle. Tõenäoliselt tahavad ikkagi vahetamist. Vahetamiseks on kaks moodust - kas neetidega või nailonsukaga. Viimase jaoks on vaja kuuma tellisahju ja kuumust kannatavaid pitskruvisid. Katte ja kaare vahele paned 2 kihti nailonsukka, fikseerid katte kruvidega ja läheb kuuma ahju. Umbes 5 minuti pärast võid juba vaadata, kas sukk on sulama läinud. Kui on, siis ootad veel paar minutit ja võtad kaare välja. Jahtub ise maha, võtad kruvid lahti, lõikad noaga liigse sukasula maha ja ongi valmis. Järgmine.
Pidurivedeliku juures sa kindlasti tead, et PSK ja DOT kokku ei sobi. Kui ei teadnud, siis nüüd tead või on juba hilja.
Vene Žiguliõli käib sapikale suurepäraselt. Lääne mineralkad on natuke liiga hästi voolavad ja tsentrifugaalfiltri nad lihtsalt pesevad puhtaks, pärast mida see enam ei tööta. Tsentrifugaalfilter peabki selline rokane olema, isegi puhastades tema lõplikku puhastust ei tehta - võtakse lihtsalt käpaga liigne saast välja ja kogu lugu. Tsentrifugaalfiltri saastasele pinnale need metalliosakesed ja muu krääs jääbki. Kui nüüd uus uhke õli sealt suure hooga läbi voolab, siis see läbu pestakse täiesti puhtaks ja nüüd ei ole õli puhastamas enam mitte ühtegi pinda.
Tsentrifugaalfilter töötab sel põhimõttel, et ta virutab õli suure hooga vastu seinu, millele raskemad osad kleepuvad. Lääne õli teeb need seinad puhtaks ja sinna ei kleepu enam midagi.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests