uhmer Zaz 968A 1976.a

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Tänan.:)
Zaz 968A 1976a.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by pooltelg4 »

JOALANA BX kirjutas:
pidurivõim oleks hea küll kuid zaz-il pedaali juures vist vähe ruumi et vaakum sinna panna.kui lyaz-i pidurivõim panna,see on eraldi peapumbast , saaks esipidurid vähemalt läbi võimu.lyaz-il on kaks piduripumpa,esi ja taga pidurid eraldi pumba all.eesmised pidurid läbi võimu.ma ei mäleta kas mingil zaz tüübil oli elektriline pidurivõim vöi ma eksin.
kas sa tead ka kuidas see elektriline seal toimis? päris huvitav oleks teada.:)
aga vaakumvõimendi zaz-il oleks küll hea variant.
Image
Image
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by madis1080 »

vähe OT aga miks neevat ei tohi kasutada?
JOALANA BX
Posts: 92
Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by JOALANA BX »

võib kasutada küll,ainult segi ei tohi psk-ga panna.siis on puhta p... .üks tark auto kasutaja pani AUDI -le psk-d ,läks raha ja juppe et pidurid korda saada.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Nädalavahetusel panen uue vene päritolu pumba peale ja katsun suruõhuga torud puhtaks saada. BSK-d ei õnnestunud tartust leida, Ülo on puhkusel, mujalt eriti ei oska otsida. PSK-d on õnneks saada.
Zaz 968A 1976a.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Täna sai siis lõpuks uus pump peale pandud ja uus pidurivedelik (PSK) sisse pandud. Ettenägelikult soetasin 2l piduriõli, ära kulus ainult umbes 0.7l. Vähemalt on varu nüüd.
Endale üllatuseks võtavad pidurid väga kenasti ja ei tundunud, et kisuks.
Nüüd tuleb veel mootor korralikult käima saada. Praegu paugub ja turtsub ja aevastab. Nii kui gaasi anda, tahab välja surra ja kuidagi meelitades võtab pöörded üles. :(
Zaz 968A 1976a.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by Sapi-Vana »

Tee nii, et vii masin väljasuremisse ja siis viska siva pilk karbussi ujukikambrisse. Kui see on täitsa tühi, siis ilmselgelt on viga kütusepumbas või on sõelfilter totaalselt umbes. Kui see sisaldab vähe bensiini, siis on ehk abi ujuki tõstmisest ja/või sõelfiltri puhastamisest. Kui see on eeskujulikult täis ja probleem õhufiltri tagantvõtmisel ei lahene, siis filtris põhjus ei ole.

Kui on selge, et viga on karbussis ja see ei tule ujuki positsioonist, siis - eeldades, et oled karbussi puhtaks pesnud - keera karpa alt vasakpoolset kruvi umbes pool ringi vasakule. Kui ikka midagi ei muutu, siis võta karbuss maha ja vaata, kas põhjatihend ei ole kiirenduspumba kanaleid kinni vajutanud. Kui see nii ei ole, siis ära seda karpat enam masinale peale pane. Karpasid liigub siin klubiliste seas üsna rohkelt, nii et see ei ole asendamatu jubin.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Väike õhkõrn lootus on, et saan tutika karbussi. Siis hakkan edasi näppima.
Praegu on süüde ka ilmselt eeskujulikult paigast aetud aga selle vastu leidsin siitsamast foorumist suht põhjaliku teoreetilise abc.
Ilmselt paari nädala pärast leiab taas aega tegelemiseks.
Aga pidurite üle on mul tõsiselt hea meel.:)

Kahju, et fotoka remonti pidin viima, muidu oleks pilte ka klõpsinud. Pesin 6 aasta tolmu maha.
Last edited by uhmer on Sun Aug 16, 2009 8:52 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Sai siis täna jälle natuke janditud. Süütemärgid väntvõlli rihmarattal olid väga valesti märgitud.
See selleks, karbussidega on vist ka nii, et olemas olevad vanad junnid viskan tõesti minema. Ja siis lähen otsin üles ja viskan veel kaugemale. Jne.
Kõige tipuks sai surveid ka mõõdetud:
1. Esimeses silindris 7.8
2. Teises silindris 8
3. Kolmandas 9
5. Neljandas 5

See viimane silinder tõmbas tuju alla kuna eelnevad olid ootused kõrgele üles kruvinud. Loodan, et pääsen klappide reguleerimisega.
Kui mitte, siis tuleb põhjalikumalt asi käsile võtta.

Edit 18:17
Ajaviiteks võtsin tegin kahest karpast ühe kokku, puhastasin suruõhuga ja leotasin karpa puhastus vahendiga. Homme lähen proovin kas miskit tolku ka oli.
Last edited by uhmer on Sun Sep 13, 2009 5:18 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Veetsin täna 3 mõnusat tundi oma silmarõõmu seltsis. Võib öelda et nüüd toimib masin suht kenasti. Samas tühikäiku mul jätkuvalt pole.
Tõdesin et põhiviga miks masin ei töötanud, olid küünlad. Üks ei töötanud absoluutselt. Ja teine häda on see, et bensupump jukerdab - vahest pumpab, vahest mitte. Ilmselt membraan vms.
Ühesõnaga lähen mingipäev vutavuta poodi pumpa ja küünlaid jahtima.
Zaz 968A 1976a.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Tere taas üle pika aja.
Olen ajajooksul saanud niitargaks, et julgen väita - laul kus lauldakse, et "karbuss see pagan nussib alati", peab väga kenasti paika. Kõik oleks ilmselt kena kui karpa tihendid ei lekiks.

Oskab keegi öelda kas neid on müüa või annab mingist materjalist ise lõigata neid?
Zaz 968A 1976a.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by Sapi-Vana »

Ära põe. Lauba käin Tartus ära ja viskan Prixi juurde karpad maha. Saad sealt siis...

Aga tihendipappi küsi muidu julgelt autopoodidest.

Vaatan omast "laost" järele. Kui on, võtan sullegi kaasa.
Last edited by Sapi-Vana on Thu Oct 29, 2009 10:40 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Eile sai proovitud kas vanal mahakantud akul on piisavalt piisavalt eluvaimu sees. Minu rõõmuks oli. V4 ärkas ellu.:)
Eelnevalt pingutasin karbussi kruvid-poldid-mutrid üle igaks juhuks. Tulemus oli see, et enam ei leki. Sapivanalt saadud karbuss jääb hetkel tagavaraks.
Enne järgmist aastat ei tee vist rohkemat autoga midagi. Kevadeks teen paberid korda ja panen ta legaalselt teele kilomeetreid lugema. Ja siis sõidan naistesse. ;)
Last edited by uhmer on Sun Nov 22, 2009 8:10 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: uhmer Zaz 968A 1976.a

Post by uhmer »

Nädalavahetusel käisin garaazi juures. Esimene asi mida märkasin - salongimatt taas õline. Mõtlesin, et pidurisilindri juurest tuleb kusagilt. Keerasin süüte sisse ja enda meeleheaks avastasin et poolpidune aku on voolu sees hoidnud. Starter vedas pooluimaselt masina tööle. Kõik paistis kena, mõtlesin et tühja kah piduritest. Käsa on mul hea ja küll pidama saab. Ja tahtsin auto välja ajada. Aga mida pole seda pole, siduripedaal vajus põhja. Seekordne õlileke tuli siduri peasilindrist.
Last edited by uhmer on Tue Mar 30, 2010 6:52 am, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests